.
ma numesc ionut si am o problema delicata,de vro trei ani mia murit fratiorul avea 18 ani!si dupa aia la cateva luni am inceput sa am o stare ciudate,treptat am inceput sa tip cand faceam baie,dar nu mai atunci si cand vedeam pe cineva departe la fel faceam!dupa aia mi sa schimbat am inceput sa tresar din corp cand erau oameni si faceam un mic zgomot din gura,si treptat am inceput sa tresar mai des si sa scot acel zgomot din gura si la ora actuala fac la fel dar fac zgomotul acela din gura farte tare si tresar din tot corpul,dar nu mai cand sunt in prejma oamenilor,cand sunt singu nu am nimic,ce mi se intampla??nici in lume nu mai prea ies de teama ca fac asa!sunt foarte complecsat si foarte trist de cand mi se intampla toate astea,nu mai supor vreau sa fiu baiatul de alta data,vesel si glumet si foarte sociabil.va rog ajutatima cu stima ionut,i-mi puteti scrie pe adresa de mail [email protected]
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)
Iuli
acum 13 ani
Buna Ionut! In primul rand condoleantele mele pentru pierderea pe care ai suferit-o. Imi imaginez ca a fost un moment extrem de greu pentru tine si familia ta si este si normal ca acest lucru sa te afecteze. Te sfatuiesc sa te adresezi cat mai repede unui medic psihiatru care sa iti poata da un remediu problemei tale cat mai "din pripa", inainte sa se agraveze. Nu este nimic grav si nu este o rusine. De multe ori oamenii care trec prin necazuri dezvolta dupa aceea niste afectiuni care daca le trateaza corespunzator, trec faca probleme.
Te rog sa nu mai fii trist si sa gandesti pozitiv. Esti un baiat tanar cu tot viitorul in fata. Trateaza-ti problema (mergi la medicul de familie si cere trimitere la un psihiatru. Am vazut ca ai mai scris acum o luna acelasi lucru, insa presupun ca nu ai facut nimic in acest timp. Te rog nu mai amana, cu cat rezolvi mai repede, cu atat maibine iti va fi.
Tine cont de sfaturile bune care ti se dau. Este greu sa treci singur peste o astfel de trauma si nu trebuie sa o faci, daca poti beneficia de ajutor din partea unui medic. Nu ai de ce sa eziti!
Succes si sanatate!
Raspunde
0
Advertisement

Psih.dr.Gabriela Marin
acum 13 ani
Buna Ionutz,
Pierderea neasteptata a unei fiinte dragi cum este pierderea unui frate provoaca de cele mai multe ori un adevarat soc emotional - chiar o trauma sufleteasca- . Este probabil ca nu ai reusit sa treci peste pierderea suferita, sa-ti eliberezi sufletul de acea suferinta. Simptomul acesta (zgomotul pe care-l faci) este un mod prin care psihicul tau reactioneaza inca la acea suferinta. Eu iti recomand sa te adresezi unui psiholog sau psihoterapeut care sa te ajute sa intelegi si sa treci peste acel eveniment care te-a marcat.
Din pacate in majoritatea cazurilor, psihiatrii nu fac alceva decat sa dea medicamente care ascund si mai adanc cauza reala a problemei. Problema ta nu se adreseza unui medic psihiatru, ci unui psiholog sau psihoterapeut.
Mult succes!