.
Bună ziua ! am vrut sa vă cer ajutor în legătură cu ce simt și ce gândesc un sfat din partea dumnevoastră ar fi bine venit ! Am 19 ani de când ma știu am fost o fată sensibila și foarte emotivă . Totul a început acum 3 luni .. am terminat liceul și nu mi-am găsit un loc de munca și majoritatea timpului petrecut îl petreceam în casa . Din asta am dat intr-o mică depresie din ce am citit eu .. Împreună cu asta au mai venit și niște ganduri oribile le pot spune eu , intr-o seara mi-a venit în gând :dacă as face rău cățelului meu sau dacă mi-as face rau chiar mie gandul acesta ma speriat atât de tare încât de 3 luni doar la asta ma gândesc abia ma pot concentra am în cap doar acest gând care vine împreună cu frica , agitație .. Nu știu cum sa mai fac față mie frica ca intr-o zi o sa fac tot ce gândesc . Nu am posibilitatea materiala de a merge la un psiholog de aceea va cer sfatul dumnevoastră!
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu
acum 11 luni
Bună ziua, în cadrul primăriilor există servicii de asistență socială și psihologie unde se face psihoterapie gratuit – interesați vă! Singură nu puteți, doar cu sfaturi nu se poate așa ceva. În afară de asta, aveți nevoie de o viață socială – asta însemnând ocupație și prieteni; trebuie să faceți ceva să obțineți aceste două lucruri.
Găsiți vă un job, găsiți văd ceva de făcut, citiți – vă puteți axa pe anumiți autori sau pe un anumit tip de cărți. Evident, creierul are nevoie de activitate iar că nu e oferiți își găsește singur de lucru, și în general nu cele mai bune gânduri, după cum ați constatat.
Gasiți vă urgent activitate, lăsați televizorul - intrați pe internet, sunt tutoriale pentru a învăța limbi străine și multe alte activități. Dați Yvor seama ce fel de oameni doriți în jurul dumneavoastră, care sunt caracteristicile specifice ale acelor persoane care v-ar face bine și identificați astfel locurile unde le puteți găsi.