.
daca am tot timpul impresia ca mi se poate intimpla ceva rau ,ca tot timpul am impresia ca vine sfirsitul,transform orice stire rea in ceva tragic care mi se pote intimpla si mie,sunt foarte nervoasa tot timpul nu suport tipetele ,zgomotele,nu ma pot uita la televizor decat la desene animate sau muzica.Nu pot scapa de aceste stari simt ca nu ma mai fac bine niciodata.Am fost la un medic psihiatru si ma tratez cu stilnox,rivotril,cipralex.Nu am mare incredere in aceste medicamente dar,nu am incotro mintea mi-o ia razna am 33 de ani si o fetita de 6 ani ,pentru ea trc uneori peste aceste stari .Ce ma sfatuiti am nevoie de ajutorrr.va multumesc.DEDEU VIORICA IRINA
Adauga raspuns
Raspunsuri (14)
deababilonia
acum 12 ani
Draga mea, si eu trec prin stari asemanatoare, la mine aceste stari sunt finalizate cu plans si sunt provocate de la statul acasa ...nu am slujba si nu imi gasesc una....niciun medicament nu face minuni daca nu facem noi ceva cu subcostientul nostru, ai o fetita bun foloseste timpul in favoarea ta cu ajutorul ei, iesi cu ea la magazin in parc, socializeaza, incearca sa eviti stirile si emisiunile care sincer sunt facute sa tulbure psihicul omului, ce fac din "tantar armasar".
Raspunde
1
Advertisement
VIORICA IRINA
acum 12 ani
iti multumesc foarte mult
Raspunde
0
Latiffa Q
acum 12 ani
Cunosc foarte bine starile tale deoarece si eu am trecut prin asa ceva si destul de curand.Am fost internata la Obregia si trat. de acolo mai rau m-a dat peste cap....eu una nu am mai luat tratamentul dat de psihiatru ci am luat un tratament homeopat care imi face foarte bine asa ca ti-as recomanda si tie....Nu uita totul depinde de tine stiu ca e usor de spus si greu de facut dar cu toate aceste stari voluntar sau involuntar iti vei afecta si copilul.Ti-o spun din experienta(fetita mea are 10 ani).Incearca sa te controlezi sa vezi partea frumoasa si buna a lucrurilor,mergi la biserica(pe mine ma linisteste)sa faci ceea ce iti place si ai grija la fetita chiar daca tu crezi ca ea poate nu baga de seama sau nu e afectata de starile tale.
Si daca nu poti fara medicamente spune-i medicului sa ti dea un antidepresiv usor,eu de la rivotril eram drogata,nu cred ca fac bine atatea pastile.
Pupici si ai grija de tine.
Raspunde
1
VIORICA IRINA
acum 12 ani
ma ajuta forte mult acest sfat iti multumesc foarte mult pupici
Raspunde
1
Latiffa Q
acum 12 ani
Eu am fost diagnosticata cu episod depresiv moderat dar sufar si de atac de panica si tulburari de anxietate.
Raspunde
1
evelina
acum 12 ani
Da mai degraba este atac de panica .Fratele meu are si ia pumul de pastile in fiecare zi ,nu poate pleca de acasa ca i se face rau ,are doar 35 de ani.Numai prin subconstientul tau si pt copil te poti vindeca .Dumnezeu sa te ajute sa treci cu bn prin toate astea.
Raspunde
1
VIORICA IRINA
acum 12 ani
iti multumesc mult EVELINA pentru mine conteaza orice incurajare si ai dreptate,si eu iau medicamente cu pumnul si am impresia ca daca le las nu pot face fata .Iti multumesc foarte mult ,sa ne ajute Dumnezeu si fratelui tau
.
Raspunde
0
Dr. Cristian Irina
acum 12 ani
Va recomand sa apelati la un medic specialist psihiatru pentru revizuirea schemei de tratament. Daca este necesar, adresati-va unui psiholog pentru psihoterapie.
Raspunde
0
Psih. Ioana Panculescu
acum 12 ani
Dna Irina
psihiatru a facut si psihoterapie cu dvs?
Raspunde
0

Psih. Marcu Ioana-Corina
acum 12 ani
Stimata doamna,
Este foarte bine ca ati apelat la serviciile unui psihiatru. Acum, inteleg ca simtiti ca tratamentul nu va face sa va simtiti mai bine. Ar fi indicat sa reluati legatura cu psihiatrul care v-a consultat si sa ii comunicati acest lucru in vederea schimbarii tratamentului. Sau, de ce nu, sa apelati la un alt psihiatru.
De asemenea, in astfel de cazuri, roadele cele mai bune sunt date de combinarea tratamentului medicamentos cu terapia psihologica. Asa ca va recomand sa apelati la serviciile unui specialist in psihologie.
Cu respect,
Ioana-Corina Marcu,
Consilier Psihologic - copil, adult, cuplu, familie;
nr. tel. - 0754/024.213;
email - [email protected];