.
Buna ziua ma numesc Claudia,am 24 de ani.O sa va povestesc pe scurt:primele simptome le-am avut in primavara anului trecut,aveam niste dureri de cap ingrozitoare,ma durea capul de cum ma trezeam si pana ma puneam la somn.Aveam niste stari foarte nasoale,ma lua asa cu calduri si aveam impresia ca lesin dar nu am lesinat niciodata.Nu aveam chef de nimic si nu aveam nici un pic de energie imi venea sa stau toata ziua in pat.M-am dus medicul de familie ca sa-i cer parerea sau sa ma trimita la vreun specialist.Doamna doctor mi-a prescris niste calciu si magneziu mi-a spus ca e din cauza oboselii(am lucrat vreo 2 ani intr-un bar ac***a un program de 24 h lucram si 48 eram libera,dar cand au inceput starile astea eu eram somera de 2 luni).Tin sa mentionez ca sunt o fata slabuta pe atunci aveam 45 kg si doctorita mea tot timpul imi spune ca am lipsa de calciu si de aia ma simt asa.Mi-am luat inima in dinti si m-am dus fara nici o trimitere la un neurolog i-am spus care sunt simptomele mele iar acesta m-a trimis sa-mi fac un tomograf pentru a fi sigur ca nu am nici o problema in acest sens.Cand m-am dus inapoi cu analizele mi-a facut si un fel de control oftalmologic dar vad bine deci nu ma durea capul din cauza ochilor.Mi-a prescris niste pastile nu mai stiu cum le zicea pentru ca le-am luat cateva zile doar,pt ca am citit prospectul si am vazut ca erau un fel de somnifere,calmante si ma simteam si mai obosita de la ele.Mi-a mai prescris niste vitamine(B6,B12)sub forma de injectii si niste analgezice pentru durerea de cap.Acele somnifere trebuia sa le iau timp de 3 luni dupa care trebuia sa ma intorc la domnul doctor dar eu nu m-am mai intors pentru ca m-au lasta cat de cat durerile de cap si starile acelea de lesin.Mi-am adus aminte cum se numeau pastilele acelea:Ansilan!M-am resemnat pentru ca si mama mea are probleme cu durerile de cap si chiar doctorul mi-a spus ca e posibil sa mostenesc asta de la ea.Pana in vara anului trecut nu am mai avut probleme cu starile de lesin,cand am plecat in concediu intr-un tur prin tara am inceput sa ma simt iar rau,ma lua cu calduri,cu palpitatii,simteam ca nu mai pot sa respir,intram in panica si imi era tot timpul frica ca o sa lesin.Dupa ce am venit acasa au continuat starile acestea,ieseam pe strada mergeam pe jos timp de 10-15 min dupa care veneau starile astea,oboseam si foarte repede ma inroseam la fata si aveam impresia ca acu lesin aici pe strada,deja imi imaginam ca vine ambulanta si p***ai din astea,stateam un pic pe loc sau ma asezam undeva incercam sa respir profund,imi reveneam cat de cat,imi spuneam ca nu mi se poate intampla nimik ca e doar imaginatia mea,dar nu puteam sa-mi vad de drum imi era frica ca iar mi se face rau,luam un taxi si ma intorceam acasa.Asa am patit de mai multe cand ieseam in oras si chiar am inceput sa cred ca sufar de atacuri de panica.Am uitat sa va zic ca neurologul mi-a dat diagnmosticul de tulburare anxioasa.Din septembrie si pana in decembrie m-am simtit destul de bine capul nu ma mai doare,nici stari din acestea nu am avut dar tot timpul ma simt obosita.Pe la mijlocul lunii decembrie,m-am dus cu prietenul la un supermarket sa facem cumparaturi pt sarbatori,dupa ce am intrat acolo,nu cred ca am stat mai mult de 2 min si mi s-a facut rau vroiam sa ies cat mai repede de acolo,erau foarte multi oameni,era aglomeratie acolo si nu mai rezistam sa stau a trebuit sa ies.Sunt zile cand ma simt bine,sunt zile cand nici nu vreau sa ies din casa de frica sa nu mi se faca rau si m-am saturat de starile astea,sunt zile cand nici nu am curaj sa ma duc singura undeva pentru ca mie frica ca mi se face rau sau ca lesin.As vrea sa-mi dati un sfat sau sa ma ajutati sa-mi spuneti de ce sufar ca sa stiu cum sa ma tratez!Sufar de anxietate sau nu?!!!PS:In vara cand am fost in concediu am fost sa vizitam o pestera,acolo la fel m-am simtit foarte rau am inceput chiar sa plang am crezut ca nu o sa ies niciodata de acolo!
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)

Psih. Roxana Olaru
acum 11 ani
Buna ziua,
Din ceea ce ati povestit dvs se pare ca aveti pus deja un diagnostic pentru starile pe care le aveti. Acum depinde de dvs ce doriti sa faceti mai departe. Puteti sa ramaneti asa sau sa invatati cum sa faceti fata acestor stari, sa lucrati activ cu ele si in timp sa nu le mai aveti. In cadrul sedintelor de psihoterapie veti invata sa faceti toate acestea si va veti si accesa noi resurse care va vor ajuta sa va imbunatatiti calitatea vietii.
Daca va decideti sa apelati la psihoterapie si sunteti din Bucuresti ma puteti contacta cu incredere.