.
AM O FETITA DE 12 ANI CARE DE VRO SAPTAMINA IMI ZICE CA SEARA ARE NISTE STARI DE NELINISTE , FRICA SI NU POATE DORMI SEARA . AM FOST LA MEDICUL DE FAMILIE SI MI SA SPUS CA DIN CAUZA CA TREBUIE SA-I VINA CICLU . MENTIONEZ CA INVATA FOARTE MULT SI POATE ESTE PREA OBOSITA CE AS PUTEA SA-I DAU MEDICUL MI-A RECOMANDAT CALCIU SI CEAI DE ROINITA SI TEI SEARA . ASTEPT UN RASPUNS
Adauga raspuns
Raspunsuri (15)
Iuli
acum 13 ani
Magne B6 dati-i si eu v-as recomanda un control endocrinologic. Are niste stari de anxietate care se pot agrava in timp daca nu le tratati.
Raspunde
0
Advertisement
Psiholog Liliana Puchea
acum 13 ani
Puteti apela la un consult psihologic de specialitate si care in urma a unui numar de sedinte pot determina cauza si interveni asupra ei astfel incit fetita dumneavoastra sa se simta bine
Liliana Puchea
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22
www.psihoterapiecabinet.com.ro
Raspunde
0
Psih. Iordache Iuliana
acum 13 ani
buna ziua,
este o reactie de anxietate,reactie de raspuns la factorii de stres din viata fetitei.cu siguranta exista o presiune mare (scolara)sau nu,care cauzeaza acest tip de raspuns anxios.banuiesc ca este un copil care doreste performanta,nu se multumeste cu putin lucru care creste presiunea.citeva sedinte de consiliere ar ajuta mult.pt. copii,studenti costurile sunt mai mici.succes psih. iuliana iordache
Raspunde
0
Magdalena60
acum 13 ani
Buna seara . va multumesc mult pt raspunsurile date as vrea sa merg cu ea la o consiliere psihologica dar aici in Pascani (aici locuiesc) nu sunt doar in iasi .Da este un copil foarte bun la invatatura si de asta se si consuma ff mult sa aiba note bune si cred ca si din aceasta cauza au inceput sa o ia starile astea de anxietate .De aceea vreau sa fac tot posibilul sa se refaca , sa fie bine ca si eu de 5 ani am atacuri de panica (acum sunt mai bine) si as dori foarte mult sa fie bn sa nu sufere pt ca stiu ce inseamna sa te lupti cu asa stari mai ales de la o varsta asa de frageda .Daca de pe acum are stari de anxietate ce o sa faca mai trziu cind va dati seama o sa fie tot mai multe griji . Sa dea domnul sa fie bine O seara cat mai placuta
Raspunde
0
Iuli
acum 13 ani
Daca stiti ce inseamna, daca ati avut si dvs, sa stiti ca aceste lucruri se mostenesc. Incercati sa mergeti cu ea la un psiholog.
Raspunde
0

Psih. Iordache Iuliana
acum 13 ani
buna ziua,
este bine ca ati venit cu acea completare ca si dv. ati avut atacuri de panica.copii sunt oglinda noastra.fara sa stiti i-ati predat un model nu tocmai ok de raportare la lume si viata.fiind anxioasa dv.i-a fost cel mai la indemina mod de a reactiona la stresorii de care se loveste.reactia dv. calma si echilibrata cu privire la ceea ce o inconjoara este cea mai buna solutie de moment.cu cit veti transmite mai mult calm,incredere, ca lucrurile nu sunt atit de dramatice pe cit par cu atit se vor diminua si reactiile ei anxioase.pe de alta parte nu puteti,,predica,, ceeace nu faceti nu-i asa?
e necesar ca ea sa vada ca dv. va stapiniti reactiile de teama din viata dv. si apoi sa-i spuneti ce si cum raportat la ea.cred ca ati inteles care e calea. mult succes. psih. iuliana iordache