.
Va salut cu respect pe toti. Numele meu este George Lungu,in urma cu 4-5 luni am inceput sa am usoare senzatii de ameteala si oboseala ...am crezut ca senzatiile pot fi de la oboseala ac***a un stil de viata epuizant cate 10-12 ore in trafic la munca mese neregulate + alte probleme personale cu un factor de stres foarte ridicat. Tot am sperat ca o sa-mi treaca aceste senzatii dar din contra ele au inceput pe zi ce trecea sa devina mai puternice si mai de lunga durata. In prezent senzatia de confuzie a devenit foarte puternica inca de dimineata de cand ma trezesc pana seara la culcare senzatia de confuzie de depersonalizare de ireal este foarte puternica si starea de panica tot la fel. Am incercat sa iau o pastila de xanax la recomandarea unui medic de la urgenta ajungand cu atatc de panica la upu dar senzatia de confuzie a fost mai puternica in urma aceatei pastile. Nu stiu ce sa mai fac ..m am saturat ..chiar numai pot chiar numai pot fi un om.normal ...sumt terminat ..va rog frumos poate ma poate ajuta cineva cu vre-un sfat cu ceva. Va rog din suflet. Va multumesc.
Adauga raspuns
Raspunsuri (9)
Psih. Stefania Budacu
acum 6 ani
Buna seara domnule George Lungu! Va recomand sa consultati cativa medici (buni) din domeniile: neurologie (inclusiv RMN cerebrala), cardiologie si endocrinologie. Daca doriti sa mai discutam, ma puteti contacta la adresa de mail stef.budacu@ adresa_web_filtrata si la numarul de telefon afisat mai jos. Toate cele bune!
Raspunde
0
Advertisement

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 6 ani
Anxietatea si strsul patologic se caracterizează prin următoarele simptome:
- anxietate excesivă, cronică;
- îngrijorări persistente, percepute ca necontrolabile;
- hiperactivare neurofiziologică (încordare musculară, iritabilitate, dificultăţi de concentrare, oboseală crescută, probleme de de somn, palpitatii, amețeală, respirație îngreunată, derealizare, confuzie, diverse simptome fiziologice etc.);
- comportamente evitative (căutarea excesivă de asigurări că totul e bine, încercarea de a elimina orice incertitudine, de a fi în control).
Anxietatea patologică este rezultatul unei combinaţii de factori psihologici, sociali și biologici.
Pentru a reduce anxietatea la un nivel normal şi funcţional trebuie acţionat prin strategii care ţintesc toate aspectele şi toţi factorii implicaţi. Trei tipuri de strategii sunt necesare pentru a învinge anxietatea:
1. Strategii cu ţintă neurofiziologică (reduc tensiunea neurofiziologică). Relaxarea autogenă Schultz, exerciţii de respiraţie sau practicarea sportului.
2. Strategii cu ţintă cognitive. Identificarea convingerilor disfuncţionale şi analiza lor funcţională, modificarea stilurilor de gândire excesiv de negative cu modalități de gândire mai adaptative și funcționale, revalorificarea logicii şi a datelor.
3) Strategii cu ţintă comportamentală. Stabilirea obiectivelor și a recompenselor, reducerea situațiilor evitate, dobândirea sentimentului de siguranță și încredere.
Accesand acest link, puteți citi mai multe detalii despre psihoterapia cognitiv-comportamentală și despre tratarea anxietății, depresiei, stresului patologic.
//sfatulmedicului.ro/Anxietatea-si-fobiile/traieste-fara-anxietate-panica-fobii-stres-sau-depresie_12176
Dacă vă pot ajuta și cu alte informații, îmi puteți scrie aici sau pe mail-ul personal.