.
cred ca sufar de sindrom maniaco-depresiv. ce sa fac ?
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)
nicoleta
acum 14 ani
esti sigur ca suferi de sindromul acesta? te-ai diacnosticat singur? mergi la dr sau mai de graba la un psiholog, parerea mea
Raspunde
2
Advertisement

Psihoterapeut Adina Demian
acum 14 ani
Buna ziua draga PAtratzel,
Imi pare rau sa aud ca ai acesta ingrijorare ca suferi de sindromul maniacal -depresiv!
Daca credinta ta, nu este confirmata de un medic psihiatru, sunt sanse mari ca sa nu se confirme. Daca traiesti instabilitate emotionala, asta nu inseamna neaparat ca ai acesta bipolaritate manioaco -depresiva, asa ca, iti recomand sa mergi pentru siguranta ta si diminuarea grijilor la un consult psihiatric!
Totodata, cateva sedinte de psihoiterapie, te-ar ajuta mult sa inveti sa-ti controlezi emotiile, aspect care te-ar ajuta sa ai o mai mare stabilitate emotionala.
Daca nu esti din Bucuresti, prin intermediul cabinetului nostru, poti beneficia de sedinte de psihoterapie online, pentru detalii, citeste articolul:http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/7-psihoterapie-online
Iti doresc succes!