.
Problemele mele au inceput aproximativ acum 2 ani cand dupa o noapte pierduta,e drept cu ceva alcool consumat si tigari, m-am trezit cu o stare de agitatie si tremur al mainilor; a fost prima data cand am simtit aceasta agitatie si tremur. M-am gandit ca a fost din cauza ca m-am odihnit doar 3-4 ore. Treptat, starea de agitatie si tremur a aparut din ce in ce mai des in special dimineata dupa prima cafea si 2-3 tigari fumate, insa dupa amiaza si in special seara totul revenea la normal, nu mai aveam nici o problema. A urmat apoi o alta problema care m-a pus pe ganduri, stari de emotie intensa, batai puternice ale inimii si bineinteles tremur - in fata unor probleme care acum cativa ani nu numai ca nu aveam nici o emotie dar nici macar nu-mi trezeau interesul, mi se pareau firesti. Eu eram o fire mai indiferenta, detasat de orice se intampla in jurul meu. Simptomele decsrise mai sus nu sunt vizibile in exterior, reusesc sa le controlez (cel putin asa cred) insa simt o schimbare completa in fata unui interviu de exemplu care acum cativa ani era fara probleme,chiar nu aveam nici o emotie, iar acum imi sare inima din piept. Ce e ciudat este ca sunt constient ca n-am nici un motiv sa am asa emotii dar nu pot sa ma controlez.
Acum putin timp mi-am facut analizele complete la sange care au iesit foarte bine, EKG care la fel a iesit bine, m-am lasat de fumat de 7 luni, alcool ocazional, cafeaua a ramasa zilnic in cantiati cam maricele, mia-m schimbat complet alimentatia, am slabit 12 kg in 8 luni, acum am 1.86 si 90kg insa problemele au ramas in continuare, poate se manifesta mai rar si la o intensitate mai mica dar inca exista. In plus a mai aparut si ceva nou, noaptea ma trezesc cu mainile amortite. Urmeaza sa merg la cardiolog pantru EKG si ecografie; tensiunea arteriala a fost tot timpul mare, 15-16 / 8 si a ramas chiar si acum cand nu mai fumez.
As vrea sa va intreb care ar fi motivul simptomelor descrise si ce analize ar trebui sa fac mai amanuntite si la ce specialist ar trebui sa merg;
Va multumesc!
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)
Dr. Georgescu Cristian
acum 12 ani
buna ziua,
in primul rand tensiunea de 160/80 este clar peste limitele normale si exista posibilitatea sa aveti valori si mai mari despre care sa nu stiti, de aceea si eu va recomand un consult cardiologic, cu atat mai mult cu cat simtiti si acele palpitatii.
in legatura cu scaderea in greutate, ati slabit pentru ca ati vrut si ati tinut un regim/efort fizic etc, sau pur si simplu s-a intamplat?
ne-ati putea scrie daca printre analizele de sange exista si cele de hormoni tiroidieni?
va urez o zi buna
Raspunde
0
Advertisement
mihnea_m
acum 12 ani
Buna ziua,
Am slabit pentru ca am vrut, mananc numai fructe, legume, gratar, am eliminat painea, dulciurile, sucurile, nu mai mananc dupa ora 15730,fac miscare (foarte mult mers intr-un rtim mai alert).
Printre analize am facut si TSH a carui valoare a iesit 3.61, adica este in parametri (0.27-4.2).
La cardiolog o sa merg zilele urmatoare.
Va mutumesc pentru aspuns!
Raspunde
0

Psih. Marcu Ioana-Corina
acum 12 ani
Buna ziua,
Simptomele descrise de dvs. par sa indice existenta unei tulburari anxioase generalizate. In general, anxietatea se trateaza cu o terapie combinata, medicamente in asociere cu terapie psihologica.
Va sugerez ca pe langa analizele medicale necesare pe care le veti efectua zilele urmatoare, sa apelati si la serviciile unui psiholog care va poate ajuta sa va simtiti mai bine.
Aveti motive de optimism, deoarece conform studiilor de specialitate sub un tratament corect, 70% dintre pacienti cu astfel de probleme se amelioreaza in primele 6 luni.
Cu respect,
Ioana-Corina Marcu
Consilier Psihologic - copil, adult. cuplu si familie
Nr. tel. -0754/024.213;
Email - [email protected]