.
se poate vindeca aceasta boala
Adauga raspuns
Raspunsuri (11)
Psihoterapeut Adina Demian
acum 13 ani
Buna ziua draga Elena S,
Poti sa fi mai specifica in a prezenta mai multe detalii referitoare la care "boala" anume te referi? Incearca sa descri te rog starile tale si simptomele pe care le ai, pentru a te ajuta cu un raspuns care sa-ti fie de folos!
O zi armoniosa iti doresc!
Raspunde
2
Advertisement
prof
acum 13 ani
D-na incercati si dv sa scrieti corect. Se scrie corect sa '''' fii'''' si sa ''''descrii''''. Sa nu-mi raspundeti ca nu conteaza cum scriem, asa spun cei care nu stiu.
Raspunde
1
prof
acum 13 ani
Se scrie corect ''''studii postuniversitare''''. Ma refer la prezentarea dv.
Raspunde
0
Psihoterapeut Adina Demian
acum 13 ani
Buna ziua Prof-ule,
Multumesc pentru notificare, ai perfecta dreptate in ceea ce priveste omisiunea celor 2 "i" din fuga tastelor, ale modului conjunctiv. Apreciez atentia ta asupra detaliilor.
O zi frumoasa!
Raspunde
3
prof
acum 13 ani
V-ati autoacordat puncte. Pentru profesori scrierea corecta nu reprezinta ''''detalii''''. Corectati-va si prezentarea cu ''''studii postuniversitare''''.
Raspunde
0

Psihoterapeut Adina Demian
acum 13 ani
Buna seara Prof-ule,
Este lăudabila inițiativa ta de a oferi un feed-back celor care comit erori gramaticale si probabil daca ar fi mai mulți ca tine, s-ar aloca mai multa atenție acestor elemente!
Intr-adevăr, consider ca se pot găsi erori, care probabil nu sunt făcute in urma unor scapari de redactare ca urmare a grabei, ci, datorita impamantenirii incorecte a lb. romane, aspecte care pot fi nemulțumitoare pentru unii dintre noi.
Personal, apreciez sesizările tale si pe viitor voi încerca sa dedic câteva clipe in plus tehnoredactării.
O saptamana cat mai buna, mai echilibrata, mai armonioasa si multa sănătate!