.
Buna ziua.
Am si eu o problema delicata. Desi am doar 22 ani ma lupt de ceva timp cu depresia care a devenit recent si cronica. Nu mai imi place nimic din ce imi placea inainte, totul mi se pare o risipa chiar si vorbind cu cineva, nu ma mai pasioneaza nimic si parca nu mai lupt ca inainte pt lucrul pe care il doresc sau doresc sa-l realizez. Am facut unele greseli pe care le regret , lipsa ideilor si a comunicarii imi creeaza dificultati in gasirea unei partenere. In general ma simt frustrat, inferior fata de altii, un pic egoist, invidios si ranchiunos. Am mintea tulbure si confuza, nu mai imi gasesc locul deloc pe nicaieri. Fac un pas inainte si 3 inapoi.
Si cum se zice ca un rau nu vine niciodata singur, am si probleme stomacale.
De mai bine de un an am "iesiri afara" dese si deseori ma inteapa burta si am si o stare de disconfort pronuntat mai ales cand conduc masina, cand cunosc oameni si locuri noi.
Din cauza acestei probleme jenante nici nu ma pot angaja, pe langa motivul ca sunt rupt de realitate si nu ma mai pot concentra la nimic.
Orice gand, neliniste, activitate simpla sau grea imi provoaca aceasta anomalie stomacala. Pana la ora 10-11 dimineata abia imi pot controla stomacul. Nu pot face mai nimic. Daca reusesc sa-mi mentin o stare de pozitiv situatia nu mai e chiar asa dramatica dar totusi problema asta e stanjenitoare.
Mi-am facut analize si control ginecologic dar toate rezultatele sunt cat se poate de bune.
E clar ca din cauza psihicului labil se intampla toate astea. Efectiv nu mai gasesc nici o solutie si nu mai imi iese nimic bun.
Starile de frica ,starea emotiva ,timiditatea ma blocheaza si in plan profesional si in cel sentimental.
Astept un raspuns de la dvs. legat de un posibil tratament, intalnire sau sfaturi.
Cu stima,
Florin
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)
Psih. Delia Mihaela
acum 12 ani
Eu cred ca esti pe drumul cel bun-apelezi la ajutor, cu siguranta intalnirile cu un psihoterapuet te vor ajuta sa depasesti problema. Spune-mi te rog in ce oras locuiesti ca sa stiu ce recomandare iti fac pentru terapeut.
O seara buna!
Raspunde
0
Advertisement
gogdog
acum 12 ani
Stau in Bucuresti.
Raspunde
0
Psih. Delia Mihaela
acum 12 ani
Cristina Denisa GODEANU (STOICA)
dr. in psihologie, MD, psihoterapeut formator supervizor P.E.U., coautor al analizei transgenerationale unificatoare, lector universitar – Universitatea din Bucuresti
Contact:
telefon: 0731.597.169
e-mail: alin.godeanu @ institutulsper.ro
Raspunde
0
Dr. Georgescu Cristian
acum 12 ani
buna ziua,
intradevar dupa cum s-a scris si mai sus, este foarte bine ca ati inceput sa cereti ajutor, si intradevar un consult la un psihoterapeut cu siguranta va va ajuta.
asteptam sa ne scrieti cateva impresii si dupa acest consult.
va urez o zi buna
Raspunde
0

Psih. Nicolae Nedea
acum 12 ani
Buna ziua
Florin inteleg de la tine ca simti neliniste si chiar frica in situatii noi, ai o lipsa de incredere in forte proprii, chiar timiditate. Iar in ceea ce priveste viitorul tau sentimental si profesional nu se intrevad situatii placute si fericite.
Da, acestea sunt caracteristicile depresiei si sa stii ca poti face multe in acest sens.Poti schimba modul de a privi lumea si pe tine, poti avea mai multe relatii sociale care sa-ti aduca bucurie.
Daca nu poti face aceste schimbari singur, inseamna ca ai nevoie de putin ajutor, pentru asta ma poti cauta pe numerele de telefon de pe site-ul meu pentru o intalnire.
Toate bune!