.
Buna ziua,
As dori sa cer si eu parerea unui specialist daca exista pe acest forum...
Am simptomele descrise mai jos si nu stiu ce sa fac sa scap de ele :
Tensiune musculara sau stare de încordare (nu ma pot relaxa niciodata)- senzatia de "a sta ca pe ghimpi"
Simt ca podeaua nu ma poate tine si ca voi cadea in gol
Lipsa acuta de concentrare ....la un pas de pierderea constiintei
Oboseala cronica, stare de slabiciune
Somn excesiv sau somn neodihnitor
Agitatie
Tremuraturi
Pofta mare de mancare
Autocritica si teama de penibil
Comportament compulsiv
Stare generala de nelinste si emotii
Stare ca si cum as fi gata sa lesin
Frica de moarte
Uit foarte repede
Sunt hipervigilent, adesea nemaiputând sa ma bucur de viata, fiind mereu atent la potentialele pericole.
asteptarea celui mai tragic deznodamant, in mod irational; inexplicabile.
Ma enervez foarte repede
Desi nu este neaprat o regula simptomele apar cand:
Cand plec de acasa la o distanta mai mare de 100 km incepe sa mi se faca rau si imi vine sa ma intorc.
Simptomele apar instant cum urc la inaltime - etaj 2 in sus
De aceste simptome sufar din 2006 zilnic ..... am fost la doctori ...imi spun ca sunt perfect sanatos. Atacuri de panica inteleg ca nu sunt deoarece am inteles ca ele nu tin mai mult de 15-20 de minute...
Ma poate ajuta cineva cu vreo solutie de rezolvare?
Multumesc!
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Roxana Olaru
acum 10 ani
Buna ziua,
Este destul de greu in a va pune un diagnostic prin intermediul internetului. Cel mai bine este sa vi se faca o evaluare psihologica si in urma ei sa va fie mai clar ce se intampla cu dvs si care sunt urmatorii pasi pe care ii puteti face. Mi-ar fi usor sa va spun o ipoteza, dar nu ar fi corect fata de dvs doar sa presupun. Uneori simptomele sunt similare in mai multe afectiuni.
Daca sunteti din Bucuresti ma puteti contacta cu incredere.