.
Buna ziua,
in ultimele 4 luni am slabit foarte rau, nu am pofta de mancare, am dureri de cap, ameteli, dureri de maxilar, nu ma mai pot concentra sunt foarte agitata , mi se infunda urechiile, ma dor tamplele si am palpitatii . Am facut analizele (hemoleucograma , magneziu, fier, calciu) si au iesit toate bine .
Va rog ajutati-ma cu un sfat. De cand am aceste simtome toata viata mea a fost data peste cap.
Va multumesc,
Madalina
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)
Psiholog Liliana Puchea
acum 12 ani
Buna ziua
Daca ati exclus problemele medicale de ordin fizic iar medicul va spus ca nu este nimic din acest punct de vedere puteti apela si la psihoterapie Poate fi si o problema de ordin psihic, sufletesc dar care sa se exprime in somatic
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
psihoterapiecabinet.com.ro
Raspunde
0
Advertisement

Psihoterapeut Adina Demian
acum 12 ani
Buna ziua,
Imi pare rau sa aud ca va confruntati cu aceasta stare de rau! Cred ca nu va este usor!
Tinand cont ca analizele au iesit bune, este foarte probabil sa va confuntati cu stari de anxietate!
Simptomele descrise de dvoastra, sunt specifice acestor stari.
Aceste stari pot fi 100% vindecabile daca apelati la sedintele de psihoterapie cognitiv- comportamentala.
Pentru alte intrebari sau pentru o programare, ma puteti contacta cu incredere la datele de mai jos.
O zi frumoasa si linistita va doresc!
Psihoterapeut Adina Demian
0735 884 103
[email protected]
www.psihosolutii.ro