.
Buna ziua,
Din cauza stresului si a problemelor in ultima luna nu pot respira corect, parca am un nod in gat, trebuie sa casc sau sa trag aer de 2 -3 ori in piept sa pot sa simt ca am respirat corect. Am citit pe site-ul dumneavoastra ca este de fapt si o usoara forma de astm, si am cumparat de la farmacie un medicament recomandat pentru acesta: Flixotide 125,propionat de fluticazona. Pot sa continui sa-l iau fara sfatul si supravegherea medicului? Am citit prospectul si ma cam speriat ce se poate intampla la reactii adverse. Ma simt mai bine dupa ce inhalez o data din el. Va rog ajutati-ma, va multumesc anticipat.
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)

Psiholog Liliana Puchea
acum 13 ani
Buna ziua
Un site de discutii nu tine locul unei consultatii medicale
Pentru a sti care este tratamentul corect trebuie sa aveti un diagnostic corect
Dealtfel si supravegherea si controlul medicatiei tot cineva de specialitate este indicat sa il faca
Asa cum descrieti este posibil ca simptomatologia acuzata de dumneavoastra sa aiba cauza psihologica ceea ce ar avea alta indicatie: adica psihoterapie
Oricum este bine ca mai inainte sa excludeti problema medicala
Va doresc numai bine
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : Bucuresti, str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22
www.psihoterapiecabinet.com.ro