.
sufar de atac de panica de multi ani. am luat zoloft vreo 2 ani si apoi inca vreo 2 asentra.parca nu isi mai face efectul.la orice emotie sau stare de stres imi apar simptomele.frica,creste tensiunea,stare de rau generala.as dori sa incerc passiflora cu magneziu?credeti ca pot inlocui asentra cu passiflora cu magneziu?
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu
acum 7 ani
Buna ziua, Moise! Atacurile de panica le faci datorita unor motive care tin de tine, de niste resorturi profunde ale fiintei tale. Cu medicamentele nu vei rezolva problemele, ci le vei acutiza, fiindca orice tratament faci va trebui schimbat sau marita doza. Iti recomand sa cauti un psihoterapeut specializat pe psihoterapie cognitiv-comportamentala, care sa te ajute sa te descoperi si sa te cunosti mai bine. Vei invata modalitati de a face fata stresului si vei invata sa iti controlezi gandurile si emotiile. Succes!