.
Buna ziua! Numele meu este Stela.Am fost la cumparaturi la un hipermarket si se auzea muzica tare, in mai putin de 10 minute a inceput sa ma doara foarte tare capul, nu puteam sa respir si am inceput sa plang fara motiv Pot sa va spun ca nu imi place sa ascult muzica la un volum mare.Dupa ce am reusit sa ies( am fost ajutata) din hipermarket trepat mi-am mai revenit, dar durerea de cap a mai persistat inca vreo 2 ore .Puteti sa imi spuneti, daca ati patit si voi la fel sau daca e un atac de panica si ce ar trebui sa fac pe viitor? Multumes anticipat!
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Roxana Olaru
acum 10 ani
Buna seara,
Este posibil sa fi avut un atac de panica. Totusi, as incepe cu o vizita la un medic cu specialitatea in ORL pentru a vedea daca nu exista o sensibilitate auditiva cu o cauza organica. Daca la acest control reiese ca nu aveti o afectiune de natura organica va recomand sa incepeti un proces psihoterapeutic pentru a reusi sa intelegeti ce s-a intamplat cu dvs ce a cauzat aceasta sensibilitate la zgomote inalte.
Daca sunteti din Bucuresti ma puteti contacta.