.
Acum 4 luni am avut un contact cu niste substante psiho active (mai exact plante etnobotanice). Am folosit de 10 ori si am avut o intoxicatie (am fost luat de salvare).
La 5 zile dupa ce am renuntat la ele am inceput sa am atacuri de panica dar in timp au inceput sa nu mai apara. De vreo 2 saptamani, inainte sa adorm imi vin in minte fel si fel de ganduri. Ma gandesc la multe chestii fara sa vreau (5-10 minute, pana adorm).
Dupa ce ma bag in pat apar la vreo 2 minute dupa ce inchid ochii, iar daca stau cu ochii deschisi nu mai apar gandurile.
Am fost internat la Spitalul Socola Iasi la sectia Psihiatria copilului si adolescentului. Nu am avut aceste probleme pana sa fiu internat doar ca m-a dus mama sa vada daca am folosit cu adevarat droguri sau ma prefaceam. Am avut parte si de asistenta psihiatrica dar nu aveam ce sa spun doamnei doctor psihiatru deoarece nu aveam absolut nimic.
Domnul diriginte stie povestea mea si mi-a propus sa merg la psihologul scolii. Mi-a iesit IQ-ul 120 si a zis ca nu par a avea ceva anormal. A zis ca sunt foarte deschis in vorbire si asta dovedeste ca nu sunt bolnav psihic.
Am inceput sa fac sport de 2 ori pe zi: dimineata atletism si seara merg la sala.
As vrea sa stiu daca este un inceput de schizofrenie sau alta boala psihica. Se poate trata pentru a nu deveni mai complicat? Sportul ma poate ajuta cu ceva? Parintii mei sunt plecati din tara de vreo cativa ani dar ne vedem destul de des: odata la 4-5 luni de zile; in vacante merg la ei. Poate fi si din cauza parintilor nu numai din cauza drogurilor?
Multumesc!
Adauga raspuns
Raspunsuri (9)
anonim_167794
acum 13 ani
Buna ziua,
Daca esti ingrijorat de simptomele descrise ar fi bine sa mergi la un medic psihiatru pentru evaluare. Acesta va stabili diagnosticul adecvat si tratamentul corespunzator, daca va fi nevoie.
Sportul este un mijloc de relaxare eficient si dupa parerea mea te poate ajuta.
Multa sanatate!
Raspunde
1
Advertisement

Psih. Catalina Dragulanescu
acum 13 ani
Buna ziua Memmo. Poate ca nu te intelegi bine cu parintii, dar simptomele pe care le descrii sunt cu siguranta legate de consumul de etnobotanice. Nu esti singurul, din pacate in ultima vreme ajung din ce in ce mai multi tineri la spital cu aceleasi simptome in urma consumului de etnobotanice.
In privinta schizofreniei, eu nu m-as pripi. O vizita la un medic psihiatru te poate lamuri. Schizofrenia este o boala complexa, al carei diagnostic se stabileste dupa o examinare la fel de complexa. In locul tau, eu as continua sa merg la psiholog.
Sanatate !