.
Mi s-a intamplat de mai mult ori,sa simt senziatia de sufocare,lipsa de aer,in acelasi timp sa ametesc si sa ma doara in partea stanga sau in piept.dupa ce aceste simptome au trecut total sau partial ma doare capul ingrozitor.Nu stiu ce am si fobie de acelo locuri nu am.
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)

Psih. Ulmeanu Lelia-Camelia
acum 12 ani
Buna seara,
Cand prezentati aceste simptome , ce se intampla in viata dvs personala!?, le puteti asocia cu ceva!?, de cat timp , si de cate ori pe zi?, pe saptamana!?, pe luna!?
Va sugerez sa consultati un medic de familie in vederea efectuarii unor analize medicale pentru a vedea cum sunteti din punct de vedere medical, dupa care consultai un psiholog, este nevoie de mai multe date.Ceea ce spuneti dvs se poate asocia cu multe afectiuni, dar poate fi si trata!
Sanatate!
Cu bine!