.
am o sensibilitate la inima ,am crezut ca mor si n-am murit ,nu dorm noapte decat asa in reprize,clar sunt depresiva si nu stiu cum sa ma controlez! Nu am bani pentru a merge la psiholog, invatati-ma cum sa ma controlez ca sa trec peste acest episod din viata mea, atacul de panica! Multumesc Doamne Ajuta!!!
Adauga raspuns
Raspunsuri (18)
Iuli
acum 13 ani
Primul gest: ia Magne B6 2/zi NEAPARAT. Al doilea gest, invata sa te controlezi, sa te relaxezi, sa iti spui ca nu se intampla nimic, sa iti deturnezi gandurile negative catre unele pozitive. Poate iti va raspunde in detaliu o doamna psiholog. Sunt atatia oameni care au ce ai tu si s-a scris de atatea ori ce e bine sa faci in astfel de cazuri incat si putea sa cauti pe net si vei gasi 1000 de idei si de solutii.
Sanatate!
Raspunde
0
Advertisement
Dan
acum 13 ani
Scrie un email pe *** la yahoo.
Raspunde
0
dana
acum 13 ani
primul pas ar trebui facut la ENDOCRINOLOGIE --- afla din analize cum stai cu tiroida ,este esential!!
Raspunde
0

Psih. Andra Patulea
acum 13 ani
In terapia atacurilor de panica, primul pas consta in excluderea factorilor organici care se refera la consumul de cofeina sau amfetamine, stari de intoxicatie sau hipertiroidie.
Deci incearca sa reduci excesele de orice fel si sa faci un control endocrinolog. Apoi este foarte importanta o evaluare psihologica calitativa, in urma carei se va stabili terapia adecvata pentru tine. Daca nu iti permiti sa mergi la cabinetul psihologic iti recomand consilierea on-line care este mult mai ieftina si in acest fel psihologul te poate asista si ajuta sa manageriezi aceasta situatie.
trebuie sa lasi sa se deruleze trairile resimtite in timpul atacului de panica si nu sas le reprimi, pentru ca acest lucru n u face decat sa le intensifice. in momentul in care se declanseaza un atac de panica trebuie sa inspirio adanc si apoi sa expiri prelungit, spunandu-ti ca starile proaste te parasesc. Daca accepti situatia ca atare, lucrul de care te temi cel mai mult nu se va intampla. Acorda fricii tale timpul necesare pentru a disparea fara a o lua la "fuga".