.
buna seara , am 29 de ani , de aproximativ 4 ani am niste stari ciudate am facut analize la medicul de failie cele obligatori ,consult medical la cardio,neurologie , endocrinologie ,psihiatrie plus nenumarate prezentari la camera de garda . problemele mele sunt - dimineata cand ma trezesc am o stare de pierdere de echilibru tremurat in corp care ma tin cam 1 ora ,an drum spre munca ma mai lasa cand ajung la munca ma ia iarasi starile ma albesc la fatatremurat puternic am inpresia ca lesin si ma sperii foarte tare inima bate tare si tremur foarte rau . din ce cauza ar putea fi? simt ca nu mai rezist. a mai trecut cineva prin asa ceva?
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)
yuri boyka
acum 9 ani
pt tine adyyyy.stiu pe cineva care te poate ajuta.sa imi scrii pe mail [email protected].
Raspunde
0
Advertisement

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
acum 9 ani
Posibil sa suferi de anxietate, panica, mai ales daca analizele iti ies bine si nu pare sa fie alta cauza medicala. Simptomele de panica sunt foarte greu de suportat si daca nu stii ce ai, poti avea tendinta sa le catastofezi, sa iti imaginezi ca suferi de o boala foarte grava.
Mai multe despre tratamentul anxietatii si al panicii poti citi accesand aceste link-uri din site-ul Psihoutil:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/panica/
Daca te pot ajuta cu mai multe informatii, imi poti scrie aici sau pe mail-ul personal.
Sanatate!
Psih. Gabriel Pirvan
Mail: [email protected]
Tel.: 0764.443.184
www.psihoutil.ro