.
Buna seara,
Va rog sa ma ajutati cu un sfat care pute-ti. Am 20 de ani iar de ceva timp nu mai pot dormi noatea bine deloc. adorm greu, ziua fac sport 30-40(am fost sportiv de performanta) de minute, nu consum cafeina, alcool sa tutun, consum doar apa sau ceai. stau cu gandu ca asi avea ceva la inima, ca nu bate cum trebuie.... cu toate ca am facut analize si mi-a spus ca nam nimica, ca e perfect sanatoasa. Seara cand ma pun in pat citesc un pic, beau un ceai de sunatoare... si cu toate astea adorm foarte greu, dimineata cand se face ziua ma trezesc. apoi la fel adorm greu... in spre dupa amiaza ma simnt foarte slabit nam chef de nimic... ce asi putea face? cum asi putea sa dorm mai bine si sa ma trezesc cu chef de viata? si sa nu ma mai ia tot felu de ganduri? va rrog sa ma ajuta-ti cu un sfat! nu veau sa incep de la varsta asta cu buline...
Scz. ptr greselile gramaticale, dar sunt terminat de somn. Va rog un raspuns
Adauga raspuns
Raspunsuri (28)
Dr. Georgescu Cristian
acum 12 ani
buna ziua,
intradevar, nici nu este recomandat sa incepeti un tratament medicamentos de la aceasta varsta, in special inainte sa stiti despre ce afectiune este vorba. cauzele insomniei pot fi multiple. ne-ati putea scrie mai multe detalii despre presupunerea ca ar fi totul datorita unei probleme la inima? aveti vreun simptom in acest sens?
cateva detalii despre insomnie puteti gasi si in acest articol:
//sfatulmedicului.ro/insomnia
va urez o zi buna
Raspunde
0
Advertisement
Dr. Cristian Irina
acum 12 ani
Ar fi bine sa va programati activitatile in cursul zilei , sa nu mai dormiti in timpul zilei , sa evitati substantele excitante (cafea, alcool, ciocolata neagra) si eventual sa apelati la un medic psihiatru pentru a identifica tipul tulburarii de somn de care suferiti si tratament corespunzator.
Raspunde
0
Bogdan Vasile
acum 12 ani
Dr. Georgescu Cristian simptomnu este ca pun mana din 2 in minute si spun ca nu bate cum trebuie si ma trec toate felurile de bolii prin cap, cu toate ca am facut 2 ekg-uri 1 si la un doctor cardiolog foarte bun, mi-a spus ca e perfect sanatoasa. dar eu tot traiesc cu impresia ca asi avea ceva, ce asi putea face in cazul acesta, va multumesc ptr raspuns!
Dr. Cristian Irina va multumesc ptr. raspuns!
Raspunde
0

Psiholog Liliana Puchea
acum 12 ani
Gindurile negative, lisa de chef de viata, starea de incordare, de tensiune intrapsihica ca si cum oricnd se poate intimpla ceva se pot trata prin psihoterapie
A face psihoterapie contrar unor prejudecati nu inseamna ca esti nebun sau ca nu stiu ce se poate intimpla
Psihoterapia este un lucru serios si care poate avea rolul in cazul tau sa te ajute sa scapi de ceea ce te chinuie in acest moment astfel incit viata ta sa fie mai relaxata , sa o poti privi cu placere si interes si sa poti gasi in tine acele motivatii si resurse care sa iti aduca dinamismul de care ai nevoie
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com/