.
Buna...am 26 de ani,casatorita sotul mai in virsta cu 12 ani ca mine ...am un copil de 4 ani ...suntem impreuna cu sotul de 5 ani in care 2 dintre ei eu lam inselat pe sotul meu din lipsa atentiei din partea lui din lipsa finantelor...din cauza stresului ...din cauza ca eu credeam ca el in acelasi timp ma inseala cu alta fata...dupa ceva timp el a aflat ...am suferit amindoi dar sau inceput problemele mai mari si mai rele ....eu mam facut mai geloasa mai streaanta caci credeam ca el imi va intoarce roata...poatr si a facut dar el mereu imi zice ca nu ma inselat...eu acum de multe oti am vazut semne ca totusi a facuto,am luat si o boala ca cind fac dragoste cu el am dureri ...mereu numai eu trebuie sa ii sar in pat si mereu eu trebuie sai cer...mereu ma simt coplesita si incep a plinge si nu inteleg cu ce am gresit ...acum ne_am schimbat de oras doar ca eu tot geloasa am ramas tot am sumedenii de imaginatii ca el se duce cu alta ca el vb cu alte fete...mereu cu altcineva se ride cu mine nu gasim sa ne intelegem el zice ca mereu aiuresc ca sunt nebuna de cap ....ca numai la p***ai ma gindesc ca el nu poate face familie cu mine ....el face un curs de psihologie dar mereu vina o gaseste in mine mereu ca eu nu il ascult ...nici nustiu ce simt ...uneori atractie uneori vreau sa plec dar nu am unde caci e copilul ...el il iuneste enorm de mult pe copil si eu doar ca mie mila sal las fara tata si sa plec ..eu nu am pe nimeni nici nu mai vb cu nimeni caci am facut o promisiune cind el ma iertat...nustiu ce mai simt ...nustiu daca intre noi mai este dragoste sau e o independenta si ne folosim doar ca e copilul..de multe ori am incercat sa imi scot gindurile ...am incercat sa nui mai controlez telefonul am incercat sa sper ca intre noi se va schimba si el imi va darui dragostea de care am nevoie dar mereu ajungem la cearta ....mereu ne scoatem ochii unul altuia...mereu ma gindesc ca el cind munceste se duce cu alta si uneori am si niste dureri de inima sfisiitoare
..nu mai inteleg nu ma mai pot controla eu ...mereu am fost zimbitoare draguta cu persoanele dragi ...draguta cu mine mereu mia placut sa merg la coafura..nu mia placut rutina niciodata acum nu mai merg nici la coafura nici de.mine nu mai ingrijesc caci vad ca pe el nu il intereseaza nu are placere de mine mereu imi zice sa plec ca ii fac viata calvar ca el cu mine are dureri de cap si incep a plinge si nu imi pot potoli sufletul chiar si doua zile de vorbele lui de umilintele lui.....nu am nici o prietena ca sa vb sa ma pot intelege sa ma vad cu ea is inchisa in casa si zi de zi acelasi lucru curatenie mincare si iar curatenie si iar mincare....cred ca sunt intro depresi si nu pot sa ies din aceasta nu pot sa ma ridic....multumesc mult si va rog sa ma ajutati...
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)
Karina
acum 5 ani
Daca deja ai identificat cauza starii de depresie si esti constienta si de modul in care se manifesta, singura varianta este sa ignori aceasta stare. Incepe cu lucruri usoare, cumpara-ti o carte, fa-ti timp zilnic sa citesti, plimba-te, aminteste-ti de anumite activitati care inainte iti placeau si incearca sa le reiei. Atata timp cat tu esti cicalitoare si mereu vei fi impotriva sotului tau, lucrurile nu se vor schimba. Incearca sa te detasezi, sub nici o forma nu ii mai cauta in telefon si nu il mai verifica. Daca el ridica vocea, tu fii calma. Ii vei starni interesul si ii va face placere sa se afle in preajma ta. Daca nu ii oferi liniste, va cauta in alta parte. Nu spun sa ignori daca sunt semne care demonstreaza ca sotul tau are un comportament neadecvat, dar nici sa iti imaginezi si sa speculezi nu e constructiv. Incepe cu pasi mici!
Raspunde
0
Advertisement
Utilizator11537910273
acum 5 ani
Multumesc mult Karina...sincera sa fiu de multe ori am incercat sa nu il mai controlez sa nu il mai chicalesc dar nu pot imi e frica ...el e mai indiferent ...e mai inchis in el...ceea ce eu nu sint asa...am incercat sa citesc o carte dar ma plictiseste...ies la primblari cu baiatul ....mereu mia placut sa dansez dar din cauza ca nu am carnetul de condus nu pot face asta... mai tare ma deranjeaza ca eu incerc sa ma schimb si iar se incepe geloziile ..stresul.meu asupra lui din ce cauza nu imi ofera dragoste,atentie si macar o imbratisare....nustiu cum sa mai incerc am incercat sa iau si niste pastile dar tot nu imi schimb gindurile si nici nu mai stiu uneori ce vreau...de multe ori vreau sa plec dar mie mila de copil,el e un tatic bun e grijuliu cu baiatul,doar ca nu ne intelegem si apar certurile intre noi...Multumesc mult de sfat...
Raspunde
0

Psih. Stefania Budacu
acum 5 ani
Buna ziua! Cautati un specialist in care sa aveti incredere! Nu am sa va dau motive de a face psihoterapie, nici de au face. Cu siguranta dumneavoastra stiti mai bine decat v-ar spune oricine care va sunt nevoile. Pe site-uri nu veti gasi ceea ce aveti nevoie, nici macar aici, iar a va adresa unor persoane incompetente profesional, v-ar darama cu totul universul deja fragil pe care il aveti.
Daca nu pentru dvs, atunci ganditi-va la copil...
Sunt multe de spus, alegerile ne apartin de fiecare data (poti face rau cu forta, bine cu forta - mai putin!). Daca veti dori, ma puteti contacta la nr de telefon afisat si vorbim. Toate cele bune!