.
Buna.Sunt studenta la medicina si am 19 ani.Facultatea o fac intru-un oras nu la foarte mare distanta de casa (150 km) dar am o mare problema.Nu mai stiu ce sa fac.nu pot sa invat nimic pt ca imi este foarte dor de casa sa ma intorc iara la ideea aia de a fii copil din nou.Parintii mei m-au protejat foarte mult si le simt lipsa intr-un mod groaznic.Nu stiu cum sa accept odata ca viata mi s-a schimbat pentru totdeauna...ca nu ma va mai proteja nimeni de aici incolo decat eu.Am si fobii ca parintii mei vor pati ceva si voi ramane complet singura.Tot ce simt acum este anxietate tristeste si un gol imens.Nu ma mai bucura nimic,.Va rog am mare nevoie de un sfat daca puteti
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)
GinieAna
acum 9 ani
buna, eu ce iti pot spune este ca am trecut prin astfel de stari de angoasa si daca nu le tratezi ele se vor permanetiza. de aceea iti recomand sa mergi la un consult si sa vorbesti cu un medic. eu in acea perioada am tot cautat pe internet si am gasit site-ul depresiv.ro. exista acolo multe informatii si ai si o lista cu medici carora te poti adresa. mult succes si gaseste cineva cu care sa impartasesti ceea ce simti.
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 9 ani
Draga Ana,
Orice despartire este dureroasa. Se pare ca tie iti este greu sa te desparti de copilarie si lucrul acesta se explica datorita protectiei excesive acordata de parintii tai, Dar, sa fim seriosi, esti o tanara studenta? Ai prieteni? Ai un iubit? Acesta este grupul tau de suport si incet incet, vei invata sa te descurci singura. In acest moment insa ai nevoie de suportul unui psihoterapeut care sa te sprijine in depasirea starilor de anxietate si depresie. Ai nevoie sa inveti sa te concentrezi din nou, sa iti recapeti vitalitatea si sa te adaptezi noului statut de tanara studenta?
Nu stiu in ce oras esti. Eu sunt in Bucuresti si te astept cu drag, la cabinet sau on line, daca esti in alt oras, la umatoarea adresa
http://spiritcenter.ro/servicii-2/consiliere-psihologica/consilere-online/