.
Buna ziua,am 25 si de 8 luni ma lupt cu o stare de rau permanenta,totul a inceput intr-o zi printr-o senzatie de lesin,am trecut peste in aceea zi l,insa de atunci am aceste senzati de rau in fiecare zi.
Am facut RMN,EKG,toate analizele,am fost la glanda,totu a fost ok.Am ajuns in cabinetul psihiatrului pana la urma,unde mi-a fost pus diagnosticul "tulburare anxioasa"(acesti diagnostic a fost pus prin ce i-am spus eu dr.)de 7 luni iau tratamentul(elicea,bromazepam,trittico,eglonyl) prescris de acesta,insa fara schimbari majore.Starea mea este cam aceeasi ma trezesc in fiecare dimineata cu acelasi gand ca iar imi va fi rau,mai nou am inceput sa am si ganduri ciudate,ce ma sfatuiti sa fac,unde sa mai merg?
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu
acum 5 ani
Buna seara! Medicul psihiatru este mai mult decat slab! Ceea ce traiti dumneavoastra sunt atacuri de panica, si nu se vindeca prin medicamente, ci cu psihoterapie cognitiv-comportamentala. In mod evident, tratamentul este si gresit, prin aduunarea unei medicatii pe cat de inutile, pe atat de periculoase prin asocierea tuturor acelor medicamente!
Subconstientul dvs va anunta ca sunt lucruri care nu ii convin propriului sistem, si veti rezolva doar cunoscandu-va mai bine si asumandu-va schimbarile de care aveti nevoie! NU prin medicamente care trateaza doar simptome, nu cauze, chiar si atunci cand sunt administrate corect... Cautati un terapeut in care sa aveti incredere si incepeti psihoterapia!
Pentru detalii ma puteti contacta la adresa de yahoocom, stef.budacu sau la numarul de telefon afisat aici.
Aveti grija ce alegeti! Toate cele bune!