.
Buna seara!
As vrea sa incep cu inceputul....Am 26 ani si viata sexuala mi-am inceput-o la 15 ani.Totul a fost ok pana cand in timpul liceului mi-am facut o prietena ce-mi era colega!va spun asta pt ca atunci a fost inceptul "problemei" cu care m-am mai confruntat de cateva ori...cu acea fata nu am reusit sa fac nimic, cu toate ca imi placea si ma atragea....nu stiu ce se intamplase,dar pur si simplu nu puteam avea o erectie nici cat de mica! De atunci pot sa zic ca am ramas socat si mi-au ramas in cap mereu intrebarile ce mi le pun mereu cand e vorba sa se ajunca la sex: Oare o sa am erectie?Daca nu pot sa fac nimic iar?
Intre timp, am mai avut momente cand totul a fost ok dar totusi au fost si momente neplacute...
Ceea ce vreau sa punctez este ca de fiecare data cand se ajunge la sex am in cap mereu aceleasi intrebari si aceeasi frica! Am mai intrebat prieteni si mi-au zis ca au fost momente cand au patit-o si ei si ca ar fi pe sistem psihic,nu altceva!
As vrea sa stiu cum pot sa scap de frica asta ca sa pot avea mereu incredere in mine ca pot face sex indiferent daca imi cunosc partenera sau nu! Si daca e cazul de un tratament, sa-mi recomandati ceva!
Va multumesc!
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)
Psih. Claudia Popa
acum 12 ani
Puteti merge la un psihoterapeut. In cadrul terapiei o sa invatati cum sa gestionati frica si intrebarile care va vin in minte inaintea unui act sexual.Tot in terapie o sa descoperiti originea acestor ganduri.
Va doresc mult succes.
Raspunde
0
Advertisement
Adrianoshadow
acum 12 ani
Va multumesc pentru raspuns! M-am tot luptat si imbarbatat de unul singur, dar din cate observ problema si frica persista....Am sa incerc si terapie...sper sa reusesc pentru ca am multe momente cand chiar sunt demoralizat complet!
O seara buna!
Raspunde
0

Psihoterapeut Adina Demian
acum 12 ani
Buna ziua,
Imi pare rau sa aud ca va confruntati cu aceasta teama care va afecteaza relaxarea si implicit erectia, inaintea si in timpul actului sexual!
Este foarte porbabil ca,daca nu este pe fond organic, intr-adevar sa fie o problema psihogena care se numeste anxietate de performanta.
Ca sa intelegeti , sa controlati si sa depasiti aceasta frica(anxietate), va recomand sa apelati la sedintele de psihoterapie cognitiv- comportamentala, care sunt foarte eficiente in tratarea anxietatii de orice fel.
Pentru alte intrebari sau pentru o programare, ma puteti contacta cu incredere la datele de mai jos.
Succes!
O zi frumoasa!
Psihoterapeut Adina Demian
0735 884 103
[email protected]