.
am o viata complicata cu prea multe probleme sentimentale , pun toate la suflet si ma agit pentru toate lucrurile , ce pastile pot sa iau sa fiu mai moale sa nu ma interreseze nimic ,
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)

Psiholog Liliana Puchea
acum 13 ani
Pastile pentru a fi mai moale sau sa nu te intereseze nimic nu prea exista
Din ce spui inteleg ca te simti asaltata de prea multe probleme si cu greu mai poti face fata ceea ce face sa simti nevoia de a evada din acest hatis
Poate ca ar trebui sa iti stabilesti care sunt prioritatile ceea ce ar putea sa iti ofere posibilitatea de a te mai relaxa si sa nu te mai simti asa cum iti este acum
Cu ajutorul unui psiholog ai putea sa realizezi acest lucru astfel incit sa poata sa iti fie mai bine si sa te poti bucura de viata
Sper sa iti fie de ajutor
Liliana Puchea
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22
www.psihoterapiecabinet.com.ro