.
am un baetel de 4 ani care la-am dat anul acesta la gradinita si a trecut 1 luna de cand la-am dat plange dimineata can d il duc la gradi si nu sta la imbracat, spune sa nu vie seara ca sa nu mearga la gradinita se enerveaza repede se bate singurel ne bate si pe noi. dar la copii tace nu mai plange ce pot sa fac
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)

Psih. Marcu Ioana-Corina
acum 12 ani
Buna ziua,
Se pare ca baietelul dvs. nu s-a acomodat in mediul de la gradi. Stati de vorba cu el si incercati sa aflati ce anume nu-i place acolo, poate are temeri sau frici. De regula, copilul spune in mod sincer si deschis ce simte.
Ca o strategie de a-l ajuta sa devina mai increzator este sa creati o istorioara in care un baietel de varsta sa sau poate unul dintre personajele sale de desene animate sau poveste, trece printr-o situatie asemanatoare dar in cele din urma reuseste sa-si invinga temerile si sa fie foarte fericit la gradinita impreuna cu ceilalti copii.
De un real ajutor va poate fi si asistenta unui psiholog care va ajute sa intelegeti ce se intampla cu copilul dvs. si care sa il ajute si pe el.
Mult succes!