.
Bună ziua,mă numesc Florin,am 15 ani.Nu pot să port o conversație pentru că după primele cuvinte încep să mă blochez și să nu mai știu ce să spun.De multe ori cand vorbesc cu cineva încep să mă bălbăi și la școală nu pot să spun nici măcar o frază fără să mă încurc pentru că fiind zgomot nu mă pot concentra și nici eu nu înțeleg ce spun.De ce credeți că mi se întamplă asta?În mintea mea vorbesc foarte bine,de ce cand trebuie să spun ceva nu iese la fel de bine ca în mintea mea?De ceva timp merg și la psihoterapeut iar doamna psihoterapeut mi-a spus că vorbesc foarte bine,chiar cand e zgomot.Credeți că tot ce mi se întamplă legat de vorbit are legătură cu anxietatea mea foarte mare și frica de a nu mă bălbăi și să nu greșesc?
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)
Bogdan
acum 9 ani
Esti emotiv, si anxios . Trebuie sa scapi de frica asta !
Daca nu reusesti sa scapi cu ajutorul terapiei, iti pot recomanda ceva produse naturiste care 100% te-ar ajuta sa scapi de problema asta intr-un timp relativ scurt!
Raspunde
0
Advertisement

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
acum 9 ani
Buna, Florin!
Imi dau seama cat iti este de greu cu aceste problema de timiditate, dificultatea de a vorbi cu ceilalti!
Pentru a-ti depasi aceste dificultati, sa inveti sa iti exprimi ideile mai usor si spontan – iti recomand sedintele de psihoterapie cognitiv-comportamentala la cabinet sau inscrierea intr-o platforma online.
Accesand aceste link-uri in bara de cautare vei afla mai multe detalii despre tratamentul fobiei sociale:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/fobie-sociala/
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online/
Esti inca foarte tanar si iti poti schimba mai usor gandurile, emotiile sau comportamentele negative cu unele mai functionale, mai adaptative.
In sedintele de consiliere si dezvoltare poti invata cum sa iti depasesti temrile, sa ai mai multa incredere in tine, sa comunici mai asertiv (deschis) s.a.
Mai multe informatii despre dezvoltarea personala (comunicare, maximizarea sociabilitatii) poti citi pe site-ul Psihoutil sau accesand in bara de cautare aceste link-uri:
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/sociabilitatea/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/asertivitate/
Incredere si succes!
Psih. Gabriel Pirvan
Mail: [email protected]
Tel.: 0764.443.184
www.psihoutil.ro