.
Acum un an am am avut un atac de panica cand ma aflam la masa si nu am mai putut inghiti nimic cateva zile ,apoi usor usor mi-am revenit cat de cat ,mananc aproape orice dar foarte incet mestecand foarte mult.Am slabit vreo 6 kg. si nu reusesc sa le pun inapoi. Cum pot trece si de acest hop sa mananc iar normal. Nely L
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Roxana Olaru
acum 11 ani
Buna ziua,
Va recomand sa incepeti un proces psihoterapeutic pentru a putea intelege si apoi integra experienta prin care ati trecut. Atacul de panica ca si dificultatea de a inghiti sunt simtome ale altor probleme emotionale. Ele semnaleaza doar ca ceva este acolo si este nevoie sa va ocupati de asta.
Am vazut mai multe cazuri ca ale dvs si in general prognosticul este bun si destul de rapid. Trebuie doar ca dvs sa va doriti sa lucrati si sa aveti rabdare cu dvs.