.
IN TOAMNA ANULUI 2014 A INCPUT DEGETL MARE DE LA MANA DREAPTA SA SE MISTE INVOLUNTAR, APOI AM INCEPUT SA NU MAI AM STABILITATE PE PICIORUL STANG, AU INCEPUT SA MA TULURE NISTE EXTRASISTOLE SI PALPITATII LA INIMA DUPA CE MI-AU TRECUT CELE SPUSE MAI SUS... IM TREC PALPITATIILE SI INCEP AMOTELILE DE MAINI PICIOARE, PALPITATII PE TOTI MUSSCHII POSIBILI SI IMPOSIILI DE CARE STIAM SAU NU CA II AM!!! IM SIMTEAM LIMBA.. OARECUM CIUDAT... UNEORI NU PUTEAM SA PRONUNT ,,S,, SAU ,,R,, MA URINAM DIN CE IN CE MAI DES... IM TRECEAU AMORTELILE LA PICIOARE MA LUAU LA MAINI, IM TRECEAU LA MAINI MA LUAU LA MUSCHII PARAVERTEBRALI, NOD IN GAT, RESPIRATIE GREOAIE, SIMTEAM LA UN MOMENT DAT CA AM DOUA MAINI STANGI!!! DEZECHILIBRARI IN MERS, IM TRESAR MAINILE SAU PICIOARELE UNEORI CAND MA RELAXEZ, TOATE PE RAND.. SIMTINDU-MA CA AS AVEA SCLEROZA MULTIPLA AM FACUT RMN LA CAP SI A IESIT OK, DOAR VITAMINA D ERA MICA SI B12 LA LIMITA INFERIOARA... CALCIU, MAGNEZIU OK, TIROIDA SUPERBA, CARDIOLOGIC IMPOECABIL... NU MAI STIU CE SA MAI FAC!!! AM INCEPUT SA IAU VITAMINA D SI SINCER SIMT CEVA MODIFICARI DAR PREA MICI...
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)
Psih. Stefania Budacu
acum 9 ani
Cata vreme analizele infirma diagnosticul presupus de dvs, este posibil sa manifestati atacuri de panica. Si acest diagnostic, pentru a fi sigur, necesita un consult de specialitate - deci, adresati-va unui psiholog! Toate bune!
Raspunde
0
bosie
acum 9 ani
va multumesc foarte mult pentru raspuns
dar.. o intrebare: este posibil ca de la atacuri de panica sa im amorteasca doar mana dreapta si piciorul stang sau sa ma trezesc cu amorteli in segmentele pe care dorm uneori chiar si pieea fetei sau a capului?
Raspunde
0
luminita270
acum 9 ani
Da,carentele de minerale si vitamine dau aceste simptome. Sressul,factor indispensabil in zilele noastre si agatat cu disperare de corpul si de mintea noastra,accentueaza acele stari neplacute. Hipocalcemia este de fapt un dezechilibru al magneziului. Daca faceti o cura cu minerale si vitamine,v-as indica Magnerot, Vigantoleten si Calciu Sandoz.Pentru o fixare eficienta a calciului,luati intai Magne,la 2 ore calciul si 1cps/zi de Vitamina C,pentru eficacitate.Incercati sa limitati cafeaua(accentueaza pierderea electrolitilor),dormiti 8 ore/zi,hidratati-va suficient(nu sucuri din comert). Pentru linistire ,incercati Sedatif PC ,luate in 2 prize/zi,cate 2 comprimate.Va doresc sanatate!
Raspunde
1
luminita270
acum 9 ani
Un alt simptom al deficientei de vitamina D este schimbarea brusca de atitudine. Desi la prima vedere cele doua nu au nimic in comun, studiile arata ca lipsa vitaminei D iti influenteaza in mod negativ starea de spirit. In timp, carenta de vitamina D poate duce la depresie, la dezvoltarea unor stari de anxietate si la schizofrenie. Boala din urma se manifesta in special la persoanele batrane care sufera de carenta de vitamina D.
Daca ai o astfel de carenta, este bine sa o tratezi in faza incipienta, deoarece incetineste absorbtia calciului, ceea ce inseama ca poti suferi de afectiuni ale oaselor si de alte boli asociate unei asimilari deficitare a calciului in organism. Iata care sunt simptomele carentei de vitamina D si ce boli grave provoaca. Asa cum ti-a indicat si Dna Dr. Stefania Budacu,un consult al unui medic psiholog ti-ar fi de ajutor,toti clacam uneori,involuntar.
Raspunde
1

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 9 ani
Ai nevoie de psihoterapie cognitiv-comportamantala pentru a-ti rezolva problemele de anxietate, panica, sa inveti sa te desensibilizezi, sa nu iti mai amplifici starile de rau prin ganduri catastrofice, sa inveti sa te relaxezi, sa ramai calm cand te confrunti cu situatii mai dificele si sa iti canalizezi energia pentru a le rezolva.
Atacul de panica este o problema de tip anxios in care persoana are episoade de frica sau anxietate foarte intense care apar brusc si neasteptat. Aceste episoade, numite atacuri de panica, pot dura de la 5 minute pana la cateva zeci de minute, pot sa apara din cand in cand sau frecvent.
Atacul de panica se exprima prin urmatoarele simptome somatice si psihice:
 palpitatii, batai puternice ale inimii sau accelerarea ritmului cardiac;
 senzaţie de ameteala, dezechilibru, vertij sau lesin;
 senzatii de scurtare a respiratiei sau sufocare;
 greata, diaree sau probleme cu stomacul;
 senzatii de amorteala sau de furnicaturi;
 disconfort sau durere in piept;
 transpiraţii sau / si tremur etc..
Despre tulburarea de panica si beneficiile psihoterapiei te poti informa accesand urmatoarele link-uri:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/panica/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
Multa sanatate!
Psiholog Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro