.
buna ziua ma numesc mocanu din ploiesti si am fost diagnosticat cu depresie anxioasa,mentionez ca fac tratament cu serlift,lexotan si stilnox.va intreb daca pot sa iau cal-mag ca am auzit ca este foarte bun
.va multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Grasu Doina
acum 12 ani
Buna ziua,
Imi pare rau ca va confruntati cu o depresie anxioasa, din fericire aceasta este vindecabila prin psihoterapie, psihoterapia cognitiv-comportamentala fiind una dintre cele mai eficiente psihoterapii in tratarea tuburarilor de anxietate si depresie.
Pentru a urma un tratament adecvat apelati la medicul dumneavoastra psihiatru. Nu va recomand sa luati un tratament fara recomandarea unui specialist. Retineti ca medicatia va poate ameliora simptomele, insa este nevoie sa eliminati cauzele pentru care va confruntati cu acesta situatie. De aceea ajutorul unui psiholog este bine venit. In situatia in care nu sunteti din Bucuresti, prin intermediul cabinetului nostru puteti beneficia de psihoterapie online. Aceasta decurge la fel ca in cabinet si are aceleasi efecte si rezultate. Pentru mai multe detalii va puteti informa aici: http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/7-psihoterapie-online.html .
Cu speranta ca v-am putut fi de ajutor, va doresc toate cele bune si un weekend cat mai placut!
Cu multa caldura,
Psihoterapeut Doina Grasu
Nr. tel.: 0735.884.106
Mail: [email protected]
www.psihosolutii.ro