.
Salut, ma numesc Vlad si am varsta de 16 ani. De aproximativ o luna ma confrunt cu stari deranjante, ciudate totodata. Simt ca si cum as trai un vis, sunt obosit si dupa un somn lung, chiar si dupa somnul de la pranz. Imi aduc aminte ca aceste stari s-au activat dupa ce am fumat 2 sau 3 tigari. Tin sa mentionez ca fumez din vara trecuta, iar probleme de genu nu am mai intampinat. Am fumat, ce-i drept, nu numai tutun, iar alcoolul nu a lipsit de la petreceri. Acum insa nu mai scap de aceasta stare in care mi se pare ca visez, ca totul este ireal si totodata prind un oarecare "curaj" in societate deoarece nu prea mai sunt constient de ce riscuri sunt. As vrea sa va intreb cum pot sa ma scap de aceasta problema si daca sufar de vreo boala sau totul se intampla in mintea mea. La analize am sa merg saptamaniile viitoare, dar mi-am spus ca poate e mai bine sa cer un sfat aici, mai intai. Ce tratament pot lua? Ar trebui sa renunt la tigari definitiv sau sa le raresc? Alcoolul are o influenta proata in starea mea actuala? Ar trebui sa renunt si la acesta?
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)

Psih. Stefania Budacu
acum 7 ani
Buna, Vlad! Ca analize de sange iti recomand sa mergi la hematologie, si sa ti se lucreze analize specifice de coagulare (proteina C,S etc) - stiu cei de acolo. De asemeni, recomand consult la neurolog, cu rmn cerebrala; la endocrine, control tiroida; analize pancreas plus echo abdominala; cauta un psihoterapeut specializat in psihoterapie cognitiv-comportamentala, cineva care sa iti prezinte incredere. Intre timp, iti recomand NEUROMULTIVIT, 3/zi, si magneziu efervescent. Si, oricum, ce cauta fumatul si alcoolul in cei 16 ani ai tai? Iti distrugi sanatatea, organismul tau abia se constrieste, iar tu iti tai picioarele??? Crezi ca esti mai grozav? Grozav esti abia cand nu te lasi dus de turma, si faci doar ceea ce vrei tu, constient fiind de alegerile tale. Din pacate, pana acum ai dorit turma... Poate mai ai timp sa te razgandesti...