.
buna ziua! ma numesc mary si acum un an de zile mia murit mama si dua care eu a facut un ulcer si am avut crize ingrozitoare credeam ca am sa mor.acum ulcerul sa vindecat dar sunt tot timpul speriata tot timpul mie rau acum 2 saptamani am fact o criza ma simteam foarte apasata pe piept simteam ca nu mai pot sa respir si plangeam intruna va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat pt ca nu mai pot suporta starile acestea mie foarte frica de moarte.va multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih.dr.Gabriela Marin
acum 13 ani
Mary,
Nu am suficiente date, dar este posibil ca in urma stresului si socului resimtit in urma moartea mamei tale sa fii dezvoltat acel ulcer pe fond nervos. Si ca urmare a durerilor provocate de ulcer si a starii emotionale foarte proaste e posibil sa fi aparut si atacul de panica. Tot ce pot sa-ti spun este ca nimeni nu a murit de atac de panica. Mai multe despre acest subiect gasesti pe aici pe forum. Vezi daca te regasesti in ce se povesteste aici. sfaturile si sugestiile tale ar putea fi utile si pentru tine/; //sfatulmedicului.ro/comunitate/anxietatea-si-fobiile/atac-de-panica_25294
Mult succes !