.
am de 4 luni ameteli si imi este frica de a iesi afara?am urechile infundate si am avut si am atacuri de panica.. va spun ca in luna decembrie am visat ca am lesinat in somn si cand m-am trezit eram transpirat si inima imi batea cu repeziciune plus ca aveam senzatia ca imi vine sa lesin?ce mi s-a putut intampla?si de atunci nu ma simt bine am stari de confuzie si cateva atacuri de panica,vad in ceata,urechiile le am infundate si nu mai energia care o aveam alta data parca sunt alta persoana ce pot avea
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)
Ioan Dumitrescu
acum 14 ani
Sunt multe cauze :
1. stressul
2. O boala somatica ( infectii, disfunctii endocrine, etc )
...........
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Catalina Dragulanescu
acum 14 ani
Buna ziua Alexander. Iti recomand un consult de boli interne si unul neurologic. Apoi, dupa ce elimini orice suspiciune somatica, te poti gandi la o problema psihologica (anxietate, atacuri de panica) - relativ usor de abordat cu un psiholog-psihoterapeut. Sunt multe afectiuni minore, usor tratabile care pot da o astfel de simptomatologie si, de aceea, nu te nelinisti si ia-le pe rand. N-ar strica sa elimini un timp consumul de cafea (chiar si cola, ciocolata) si sa raresti o idee tigarile - daca esti fumator. Poate nici orele de somn nu au fost chiar destule in ultima vreme ?