.
Salut! Am fost diagnosticată în ianuarie cu o gastrită acută pentru care încă am tratament cu Controloc și Sucralfat și fiind și tahicardică, mi s-au accentuat atacurile de panică și am ajuns la psihiatru de câteva ori cu tulburare de panică și sindrom anxios-depresiv. Tratamentul cu Sertralină (Zoloft) mă seda și am rămas cu Xanax și Cipralex. Sunt aproape două săptămâni de când iau tratamentul și după o săptămână am început să scad doza de Xanax, urmând schema de la doctor. Următoarele două zile aveam amețeli, greață, mă trezesc devreme cu dureri de stomac și tremur în pat și îmi vine să plâng și îmi apar iar gândurile negre. Simt că nu mai ies din cercul acesta. Îmi doresc doar să fiu bine. Mi-e frică de tot. Am o stare continuă de frică și azi mă doare iar stomacul și nu pot mânca prea mult, plus că apare iar și senzația de greață. Menționez că azi a trebuit să măresc doza de Cipralex la 1+1/2. E posibil ca Cipralex să-mi afecteze stomacul și gastrita? Sau e normal ce mi se întâmplă? Simt cum mă doare și mă strânge și îmi vine să vomit. Plus că mi se accentuează bătăile inimii. E posibil ca Cipralex să mă afecteze? Vă rog, mă simt disperată. Mulțumesc!
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)
MembruMobileApp1519987440
acum 6 ani
Și azi e la fel. Durere de stomac și palpitații, teamă, stare de greață. Oare nu își mai fac medicamentele efectul sau mă afectează Cipralex? Vă rog să-mi răspundă cineva. Nu mai rezist așa 😭😭😭😭
Raspunde
0
Advertisement
SfatulMedicului
acum 6 ani
Pentru a putea primi un raspuns adecvat va recomandam sa mergeti la un control medical. Articol de interes: //sfatulmedicului.ro/Anxietate-si-atac-de-panica/anxietatea-si-depresia_3
Raspunde
0
MembruMobileApp341717
acum 6 ani
Salutare , si eu am gastrita cronica superficiala descoperita dupa o endoscopie acum 2 saptamani . Inainte de asta am avut 3 saptamani de greata foarte persistenta nu prea mancam mai nimic si nici nu aveam pofta necesara . De asemenea si eu urmez tratament cu controloc , debridat , Zir combi , sucralfat si espumisan . starea de greata nu mai e asa de prezenta , doar dimineata cand ma trezesc e mai rau ca ma trezesc cu gura uscata si imi vin toate gandurile negre in cap plus ca pe timpul zilei nu ma simt asa ok , ma simt slabit . oricum am slabit 7 kg in 5 saptamani... deranjamente stomac sunt , adica unele dureri cat si in partea dreapta cat si in stanga ...am fost la psihiatru mi-a recomandat cipralex dar nu am luat datorita multor medicamente care le iau m-am saturat sa bag asa in mine .. acum iau si niste picaturi de nas pentru gura asta uscata ... mergi si la psihiatru si spuneti oful . nu tine pentru tine ca-ti faci si mai rau ... si eu am fost la urgente cu atacuri de panica .. si eu incerc sa ma incurajez dar nu pot mereu .. mai ales cand ma gandesc ca acum 2 luni eram alt om mai cu viata .. acum sunt foarte inchis ... daca vrei mai putem vorbi si prin email. sanatate !
Raspunde
0

Psih. Stefania Budacu
acum 6 ani
Buna seara! Pentru gastrita recomand sucul (proapat) de cartof, iar pentru restul psihoterapie cognitiv-comportamentala. Si evitati specialistii care incep cu "inteleg ca iti este foarte greu..." si care vorbesc mult si degeaba. In cateva saptamani ar trebui sa va simtiti mult mai bine. Combinatia de zoloft, xanax si cipralex este "mortala", nu pot sa cred ca un medic le poate recomanda pe toate! Schimbati medicul psihiatru, mergeti la cineva recunoscut ca fiind bun, poate chiar in alt oras decat cel in care locuiti!