.
ma numesc ana,am 22 de ani,de cateva zile am inceput sa am atacuri de panica,cauza o cunosc,totul i se intampla din cauza unei sperieturi si a stresului acumulat,am fost la doctor mi-am facut analizele si mi-au iesit bine,apoi am fost la un endocrinolog si mi-a dat un tratament cu sedative pc si magne b6,de trei zile am inceput tratamentul,sintomele mele sunt:frica inexplicabila,lipsa poftei de mancare,tulburari de somn,agitatie,plang foarte usor si in general cand vad persoane dragi mie.am inteles ca trebuie sa ma gandesc la lucruri pozitive si incet ,incet sa sa uit de frica si voi reveni la normal,si spun asta ptr ca inainte eram foarte vesela,acum sunt trista,mai ales dimineata,azi mi-a fost mai bine dar tot mai am cateo senzatie de agitatie si frica.mi-am gasit un loc de munca si vreau sa stiu ce parere aveti,sa incep munca,imi e putin teama sa nu-mi apara aceste senzatii acolo.credeti ca acest lucru imi va face bine.ce sfat imi dati?va multumesc mult!
Adauga raspuns
Raspunsuri (16)
danyelin
acum 13 ani
Buna.Primul pas l-ai facut.Te-ai dus la medic,ceea ce e foarte important si continua cu tratamentul prescris.Da,din cauza unor probleme acumulate se pot isca atacurile de panica.E foarte important sa iti gasesti o ocupatie,sa ai cu cine comunica si cu atat mai mult,daca ti-ai gasit de lucru,parerea mea ar fi sa te duci.Propriu-zis trebuie sa te gandesti ca nu ai nici un motiv sa ramai acasa si ideea de-a te afla printre colegi si a face ceva ,te vor ajuta sa te debarasezi de gandurile tale.Gandeste-te ca nu ai nici un motiv de care sa-ti fie frica,odihneste-te cati poti si evita alcoolul de orice fel in aceasta perioada.Toate bune!
Raspunde
0
Advertisement
ama
acum 13 ani
Daca incepi munca, oricare ar fi aceasta, te va tine ocupata si vei uita, nu vei mai avea aceste simptome. Numai sa nu fie ceva care sa nu iti placa sau sa fie excesiv de stresant. Am si eu problema ta si mi-am pus si eu problema ce voi face daca voi avea un servici, dar a fost benefic :)
Ia in continuare Magne B6 2/zi si sedatif PC. O sa vezi ca o sa fie bine.
Raspunde
0
Ionescu
acum 13 ani
Mariana, astfel de atacuri de panica induse de sperieturi nu se rezolva cu vitamina B si sedative. Si nici cu vorbe bune si psihoterapie, caci acestea nu au puterea sa repare dauna adusa care este ceva mai adanca. Daca vrei sa te vindeci trebuie sa apelezi la o medicina sau metoda care este in stare sa vindece daunele aduse sufletului. Cel mai simplu si mai sigur lucru pe care il cunosc si care functioneaza este un tratament homeopat adecvat la un medic homeopat bun; daca imi spui in ce oras locuiesti iti recomand unul (nu e deloc usor sa dai de un homeopat bun si multi nu prea au din pacate experienta cu astfel de probleme, desi este f. usor de tratat). Iti spun asta pt. ca stiu foarte bine ce pericole apar - in special la femei - de la o astfel de afectiune si vad zilnic femei care se chinuie ani de zile dupa ce au pierdut timpul si energia cu lucruri care nu ajuta, asa cum o faci si tu acum.
Daca te uiti prin forumuri medicale o sa dai de sute de oameni in situatii similare care nu s-au vindecat dupa ani de luat sedative, de mers la psihiatrii si psihologi si care des dau des si in alte boli de la un simplu atac de panica indus de o sperietura sau de epuizare nervoasa (cauza cea mai deasa).
Cu cati te tratezi mai repede in mod adecvat cu atat este mai usor de vindecat, cu cat iei mai multe medicamente si trece timpul cu atat este mai dificil caci frica se inradacineaza si sedativele acelea altereaza metabolismul creierului in mod masiv si des chiar ireversibil. Sedativele acelea sunt extrem de periculoase si nu vindeca nimic, ci amana numai vindecarea bolii. Atacurile astea de panica sunt firesti dupa o sperietura si se pot vindeca usor cu metode adecvate, dar cu metode care nu ajuta decat aparent totul este numai pierdere de timp si de energie nervoasa de care ai nevoie.
Iti recomand sa eviti absolut tot ce contine cofeina (si cafeaua decofeinizata care contine inca destula cofeina) caci acestea dauneaza MASIV nervilor.
Raspunde
1
Victor
acum 13 ani
Amice, esti idiot!! Nu vezi ca fata ia SEDATIF PC CARE ESTE UN REMEDIU HOMEOPAT?! Nici macar nu stii ca lumea remediile din bransa pe care cu multa p***ae o reprezinti!!
Despre ce sedative vorbesti?
Raspunde
0
valy
acum 13 ani
buna ziua
am 31 de ani ma confrunt si eu aceste simptome care apar zilnic in special dimineata pina pe la prinz.
este cind mai apare si dupa masa sau seara dar f rar
as dori sa cunosc si eu un medic homeopat bun
sunt din oradea
va multumesc
Raspunde
0
Constantin
acum 13 ani
Solutia o gasesti in terpiile complementare-www.eco-logica.ro
Raspunde
0
ana
acum 13 ani
va multumesc foarte mult pentru toate sfaturile,ma ajuta mult.stau in Bucuresti!
Raspunde
0
ana
acum 13 ani
am vorbit cu un preot si dansul mi-a spus la fel ca si dumneavoastra sa numai iau sedative ca-mi fac rau si asa e,imi simt mintea tulbure,am incetat tratamentul sper sa ma linistesc.mi-a recomandat anxin,astept sa-mi recomandati un homeopat bun,va multumesc mult.
Raspunde
0
Iuli
acum 13 ani
Sedatif PC nu este un sedativ medicamentos, ci un remediu homeopat. Deci tu iei deja ceva homeopat. Mintea in ceata nu exista, este o impresie de ordin psihogen. Nu ai de la ce sa ai mintea tulbure pt ca nu iei medicamente!! Persoana care scrie sub pseudonimul "dr ionescu" este un escroc, dupa cum am constatat toti pe forum, deci te sfatuiesc sa nu te increzi in ce spune. Esti pe drumul cel bun.
Sanatate
Raspunde
0
Raspuns marcat ca spam. Multumim!
Vezi raspunsul

Psih.dr.Gabriela Marin
acum 13 ani
Ana,
Esti o fericita ca ti-ai gasit de lucru in aceste vremuri. Mergi la serviciu. Ai nevoie de aceasta schimbare. Atacurile de panica nu sunt periculoase in sine. Este doar o senzatie subiectiva foarte puternica de rau.
Fii linistita nu o sa lesini si nici nu o sa-ti pierzi cunostinta.
Sunt cateva tehnici simple care te pot ajuta sa nu dai curs atacul de panica si sa-l amplifici cu gandurile tale de teama. Parerea mea este ca psihoterapia te-ar putea salva din aceasta situatie. Asa cum poate stii, psihoterapia nu foloseste medicamente sau alte substante.
Daca te hotarasti, poti sa ma contactezi ca sa te ajut cu cateva sedinte gratuite.