.
Ce medicament anume se prescrie la copii pentru anxietate? Am inteles ca nu se prescriu Benzodiazepinele cum ar fii alprazolam , baiatul are 16 ani dar are o anxietate destul de severa.
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu
acum 5 ani
Buna ziua! Pentru anxietate nu este indicat a se prescrie medicatie psihiatrica, ci psihoterapie cognitiv-comportamentala, si aceasta pentru ca anxietatea nu este generata de vreo tulburare psihica, ci este o stare determinata de anumiti factori, interni sau externi, pe care individul trebuie sa invete sa ii controleze cunoscandu-se pe sine! O persoana cu stima de sine si incredere in propriile capacitati nu este anxioasa, sau, chiar daca apar situatii dificile, le poate gestiona cu relativa usurinta. Medicatia nu ajuta, doar mascheaza problemele de adaptare!
Daca doriti sa mai discutam despre acest subiect, ma contactati la numarul de telefon afisat mai jos sau la adresa de adresa_web_filtrata , stef.budacu
Toate cele bune!