.
buna .ma numesc sandu.acum 3ani am diagnosticat cu tulburari depresive pe fondul unei probleme cu colecistul (fiara lenesa) am urmat un tratament cu paroxetina iar in ultimul an am trecut pe cymbalta .totul a fost ok am redus treptat medicatia conform medicului ,bucuros ca voi scapa de medicamente ,sambata noaptea pe fondul unei vise de cosmar dimineata am simtit o mica tentativa de panica ,nervi la stomac. am luat 0,25gr.de frontim si dupa un anumit timp mi-a trecut.am uitat sa specific ca timp de o luna nu am luat medicament si m-am simtit foarte bine.cauza este oare ca am intrerupt medicatia?cum reduceam medicatia ma simteam ok si m-am gandit hai sa incerc fara medicatie fara acordul medicului,si speram sa-i fac o supriza medicului.va multumesc anticipat
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)

Psiholog Liliana Puchea
acum 12 ani
Buna ziua
Medicatia psihiatrica nu se intrerupe brusc
Cosmaruri ati mai avut si inainte de medicatie
Problema cu colecistul a fost probabil doar motivul care a lasat depresia sa apara la suprafata, iar asta cred ca nu a fost rau deoarece este posibil sa fi existat mai cu mult timp in urma si in acest mod sa va ofere ocazia sa o vindecati
Nu poate nimeni spune ca, datorita faptului ca ati intrerupt acel medicament a aparut cosmarul.
Cosmarul, daca vreti este un semnal de atragere a atentiei ca se intimpla ceva cu persoana respectiva(la nivelul vietii psihologice) astfel incit sa ofere persoanei posibilitatea sa faca ceva pentru sanatatea psihica As spune ca este similar durerii fizice.Daca nu ar fi durerea nu am stii ca in locul respetiv se intimpla ceva si in consecinta nu am putea lua masuri de insanatosire
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com