.
ciao, ma numesc marian an primul rand trebue sa va spun ca iau xanax si daparox de 4 ani dimineata si seara 0,50 jumatate as dori sa antreb pe cineva care stie daca ar trebui sa maresc doza ca sa nu mai am probleme cu stomagul dimineata cand ma trezesc am ceva de la stomac\\ nu acid\\ mi se opreste an gat si trebue sa merg sa sput ,si cand stau linistit an pat ziua 2-3 ore tot la fel se manifesta daca cineva poate sa ma ajute al rog sa o faca astept raspuns
Adauga raspuns
Raspunsuri (10)

Psiholog Liliana Puchea
acum 13 ani
Fara un consult de specialitate la medicul curant care cunoaste bine situatia dumneavoastra si care va poate ajusta dozele in functie de necesitate nu ar fi indicat sa sa faceti acest lucru deoarece pot aparea efecte adverse
Poate ca ceea ce spuneti dumneavoastra in legatura cu stomacul pot fi si afectiuni ale lui , ca de exemplu o gastrita
Asta nu poate fi stabilit decit in urma consultului de specialitate
Va urez succes in demersul dumneavoastra
Liliana Puchea
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22
www.psihoterapiecabinet.com.ro