.
domnilor doctori ce pot avea am senzatia ca lesin tot timpul sau chiar mi se face rau,am iesit azi afara(10 aprilie 2010)si la un moment dat am inceput sa vad in ceata inima imi batea cu repeziciune si aveam senzatia ca lesin,ca mi se face rau.si va spun ca nu numai aztazi am avut aceste senzatii le am de fiecare data cand ies afara de cel putin 4 luni sau chiar 5 luni nu stiu ce sa fac simt ca nu mai rezist..am de fiecare data frica ca mi se intampla ceva rau ca o sa patesc ceva plus ca am ameteli in acele momente va rog ajutati-ma cu un sfat ce sa fac?am 25 de ani si fumez cam 5 tigari pe zi,mi se infunda urechiile ca si cum a-si fi in avion,si vad cam in ceata,poate fi vorba de un accident cranio-vascular sau de o anxietate mai puternica sau o anemie mai puternica ce sa fac la ce medic trebuie sa merg?va rog ajutati-ma ca simt ca nu mai rezist?va spun ca in luna octombrie am fost in italia si am consumat niste hasis cu niste prieteni si la un moment dat mi sa facut rau de am lesinat si parca de atunci viata mea sa schimbat poate fi vorba de o intoxicatie pe undeva la creier sau in alta parte?va rog sin suflet ajutatima va rog mul la ce doctori sa merg?
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)

Psih. Paraschivescu Carmen
acum 14 ani
Desi doar din citeva cuvinte scrise de tine nu se poate pune un diagnostic si nu se poate da un verdict, o ipoteza la ceea ce se petrece cu tine ar putea fi ca experimentezi niste atacuri de panica pe fondul vinovatiei pe care o simti in legatura cu consumul de hasis impreuna cu prietenii din Italia. E putin probabil sa fii "intoxicat la creier" in sensul de a mai avea vreun efect hasisul consumat in octombrie.
Eu iti recomand o sedinta la un psiholog ca sa ii explici "pe viu" toate astea, el iti poate spune daca sint atacuri de panica care se pot trata prin psihoterapie sau daca iti recomanda sa faci si alte investigatii medicale.