.
Buna seara tuturor sunt aicia pe acest site ca sunt disperata de situatie habar nam ce se intampla cu mine de ceva timp am niste stari foarte ciudate am facut analizele de sange sunt bune toate am ajuns la psihiatru si iau tratament .Am mers la doctor pentru ca numai pot efectiv .Numai pot merge niciunde cand ies afara din casa parca ma lasa picioarele amtesc si totul este ireal .Am stari de ireal parca voi muri .Nu stiu ce se intampla cu mine va rog frumos ajutati ma
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 3 ani
Buna seara,
Inteleg ca va este foarte greu cu aceste simptome. Foarte bine pentru ca v-ati facut setul de analize. Ac***a in vedere rezultatele normale in urma analizelor, atunci simptomele sunt declansate pe fond psihic. Frica intensa de a merge singur(a) pe strada, provine dintr-o stare de anxietate, poate chiar agorafobie cu senzatia de irealitate, a fi în afara corpului sau senzatia ca ceea ce se petrece cu dvs. este ciudat, neobisnuit, senzatia de rau, de pierdere a echilibrului.
Pe langa tratamentul anxiolitic, se recomanda si urmarea unui demers psihoterapeutic.
Speranta si sanatate!