.
Salut,
Anul trecut am avut niste pb de sanatate in urma carora am dezvoltat o anxietate, cu fobii si ganduri obsesiv compulsive. De-atunci viata mea s-a schimbat si nu mai pot reveni la una normala de aceea am recurs la ajutorul unor psihoterapeuti. Acestia n-au fost insa de prea mare ajutor, se axeaza doar pe povestitul trecutului si datul unor sfaturi generice. De aceea m-ar interesa fff mult daca mi-ar recomanda cineva un psihoterapeut bun, cu metoda si cu experienta care trateaza astfel de cazuri, indeosebi fobiile severe si gandurile obsesive. Am mare nevoie de ajutor ! Multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)
Evanghelic
acum 10 ani
Daca ti-ai pierdut speranta si simti ca nu mai ai niciun rost, daca o boala sau o suparare te apasa si nu stii ce sa mai faci, nu dispera, prieten drag! Exista o speranta! E Domnul Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu.
Raspunde
0
Advertisement
Oana2014
acum 9 ani
Evanghelic esti foarte enervant/a, am vazut postarile tale la div subiecte!!! Ai si tu rolul tau ca si biserica in general dar trebuie sa intelegi ca sunt oameni care au intradevar probleme iar raspunsul la problemele lor nu sunt citatele tale din Biblie!
Raspunde
0

Psih. Diana Dinca
acum 10 ani
Buna
In demersul terapeutic pentru reducerea simptomului sau pentru disparitia lui,este importanta nu numai alianta terapeutica care se creeaza intre tine si specialist,dar si tipul de terapie practicat.
Psihoterapia cognitiv comportamentala este cea mai indicata in cazul anxietatii,fobiilor,depresiei si atacurilor de panica.Este psihoterapia pe care eu o practic cu succes si care are rezultate vizibile in scurt timp.
Astept sa ma contactezi in privat daca esti interesata de inceperea unor sedinte sau daca mai ai nelamuriri in care te pot ajuta.
Mult succes!