.
buna seara. locuiesc in barcelona, am axietate generalizata, s-au m-ai bine spus o am de vreo 5 ani, atacurile le faceam o data la 2 luni, s-au la o luna, dar acum de 3 saptamani le am in fiecare zi, si dureaza ore in care ma simpt foarte rau. de o saptamana am fost la un medic psihiatru de aici, mi-a dat tratament cu trankimazin 0,5 mg de doua ori pe zi, si citalopram de 20 mg, luat jumatate o data pe zi. m-am simptit cat de cat bine 2 zile, iar astazi au revenit starile de rau, nu stiu ce sa m-ai fac s-au ce sa m-ai cred. vreau sa stiu daca v-oi scapa de starile astea vreodata, daca imi voi reveni, ca simpt ca nu m-ai pot lupta. am uitat sa spun varsta , am 44ani, si locuiesc singura in barcelona toata familia mea e in tara. va rog sa ma sfatuiti ce pot sa fac sa scap de aceasta boala insuportabila. va multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 10 ani
Buna ziua,
Inteleg ca va este foarte greu cu aceste simptome foarte intense de anxietate! De asemenea, cred ca va lipsesc persoanele dragi - mai ales in astfel de momente cand nu mai stiti cum sa procedati pentru a va insanatosi.
Spuneti-mi va rog, in acesti 5 ani ati mai urmat si alte tratamente cu anxiolitice sau antidepresive ?
Puteti descrie mai multe despre atacurile de panica cu care va confruntati, cum ar fi, durata atacurilor de panica si simptomele care va supara.
Stati linistita, deoarece, cu vointa, perseverenta si rabdare va puteti recapata starea de echilibru in aproximativ 3 luni!
Despre eficienta psihoterapiei cognitiv-comportamentale in tratarea anxietatii si panicii, puteti citi accesand acest link:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/panica/
Daca doriti, va pot trimite articolul prin email.
In plus, distanta nu reprezinta un impediment. Dvs. puteti apela la sedintele de psihotarapie online audio-video. Eficienta, durata si costul acestora sunt similare sedintelor din cabinet.
Accesand acest link puteti citi mai multe despre psihoterapia online:
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online/
Mai mult, puteti sa va inscrieti si intr-o platforma profesionala de tratare a tulburarilor anxioase.
Aici puteti gasi informatii despre platforma noastra de tratament a anxietatii genaralizate, atacurilor de panica:
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online-a-anxietatii/
Sper ca aceste informatii va sunt utile!
Daca - va pot ajuta si cu alte informatii imi puteti scrie si pe mail.
Sa aveti o zi mai buna!
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro