.
Acum cateva zile am fost la urgente am facut un atac de panica sever mi am pierdut si constiinta. Ei de acolo mi au dat un calmant ce avea un M mare pe el n am abut curaj sa inteeb si mi am revenit instant. stie cineva ce pastila este? Mie pshiatrul mi a dat prazolex dar daca il iau in timpul atacului de panica se agraveaza atacul, cu acel calmant instant imi revenisem si as vrea sa stiu si sa ii propun pshiatrului. i am intrebat si au spus ca nu stiu despre ce e vorba.
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu
acum 5 ani
Buna seara! Nu de medicatie aveti nevoie in atacurile de panica, ci de psihoterapie. Atacul de panica este declansat de o componenta psiho-emotionala, un gand sau o emotie care nu se poate manifesta la nivel constient, deeoarece campul dvs cognitiv blocheaza, dintr-un motiv sau mai multe, manifestarea in planul constient. Medicatia ascunde aceste ganduri o perioada, dupa care ele revin cu o forta mai mare, facand necesara modificarea tratamentului. Va recomand sa mergeti pe calea mai usoara, a psihoterapiei, care va ajuta enorm si in planul dezvoltarii personale! Daca doriti sa discutam, ma puteti contacta si la nr de telefon afisat aici.
Toate cele bune!