.
buna am fost la doctor am vrut sa ma duc la neurolog da a zis sa ma duc mai bn la psihiatru si acolo mia pus diagnostic tulburare de panica si mia dat vreo 3 luni paxetin 20 mg ... si as dori sa stiu daca o sa scap de prbl sau nu..... a zis dupa 1 luna de tratament sa ma duc inapoi... sa ma vada :) intradevar cu pastilele astea nu mai am lipsa de aer pt ca a zis ca am avut si o usoara depresie de la divort..... m-ar putea afecta cu ceva pastilele astea ....?
Adauga raspuns
Raspunsuri (10)
medievil
acum 12 ani
ar trebui eventual sa apelez si la un psiholog?
Raspunde
0
Advertisement
Dr. Georgescu Cristian
acum 12 ani
buna ziua,
in primul rand, de ce ati dorit sa mergeti initial la medicul neurolog? ce simptome ati avut?
in legatura cu tratamentul cu paxetin, in general efectul incepe dupa 1-2 saptamani de utilizare, si daca urmati indicatiile medicului curant de a merge periodic la control, nu ar trebui sa apara probleme. ca orice medicament, si acesta are reactii adverse posibile. singura precizare in plus ar fi sa nu intrerupeti tratamentul brusc ca la orice alt medicament. pentru posibilele reactii adverse, puteti citi prospectul si pe acest site:
//sfatulmedicului.ro/medicamente/paxetin-comprimate-filmate_16503
va urez o zi buna
Raspunde
1
Dr. Georgescu Cristian
acum 12 ani
cu siguranta, daca tratamentul prescris nu este suficient, si in general cand aveti evenimente neplacute in viata la care nu puteti sa faceti fata singura, puteti apela cu incredere la ajutorul unui psiholog(exista psihologi buni chiar si pe acest site). cat despre durata tratamentului si daca suferinta dumneavoastra este vindecabila, acest lucru depinde de diagnostic si de gravitatea evenimentului care a declansat aceasta suferinta.
Raspunde
1

Psih. Ulmeanu Lelia-Camelia
acum 12 ani
Buna ziua,
Inteleg de la dvs ca ati fost diagnosticata cu Tulburare de panica si Depresie.
Pe langa tratamentul medicamentos este recomandat sa faceti in paralele si psihoterapie, va ajuta foarte mult.
Asa cum spune si domnul dr. Georgescu Cristian, nu intrerupeti medicatia brusc, ci doar la indicatia medicului.
Tratamentul psihoterapeutic are ca scop dezvoltarea in sufletul pacientului, a unui set de abilitati cu care sa poata monitoriza si combate ideile care interfereaza cu cresterea, credintele si starea sentimentelor raportate la simptomele tinta prin utilizarea confruntarii, a umorului, a metodelor imaginative etc
Fiecare persoana poseda puteri si calitati, scopul psihoterapiei este acela de a le descoperi si a de a le pune in miscare.
Sanatate va doresc!
Cu bine.