.
acum cateva luni am fost la medic si mi s-a spus k sufar de episod depresiv,mi-a dat tratament dar nu l-am urmat pt k ma simteam foarte ametita de la el.Am plecat din tara pt 7 luni si mi-a fost la fel de rau si acolo,m-am intors acasa in februariesi crizele mi-au disparut,de poate k acste crize sa apara pe baza de stress?
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)
Ioan Dumitrescu
acum 14 ani
Stressul e un factor major ce duce la decompensarea organismului .
Raspunde
0
Advertisement

Psihoterapeut Adina Demian
acum 14 ani
Buna seara Gynutza,
Imi pare rau sa aud ca ai avut episoade depresive, cred ca ti-a fost destul de greu!
Sressul este un element de vulnerabilitate dar cu siguranta nu este un criteriu singular pentru producerea starilor de depresie, anxietate sau a diverselor fobii. Sunt multi oameni cu un anumit nivel de stress, dar nu toti dezvolta strai depresive , stari anxioase sau / si atacuri de panica. Cei care dezvolta aceste stari, au un sistem de gandire relativ disfunctional.
Acest fel de gandire, care ajuta mult la producerea acestor stari neplacute, poate fi modificat prin psihoterapie, astfel incat iti recomand sa apelezi cu incredere la psihoterapie, in special la psihoterapie de orientare cognitiv- comportamentala, pentru ca are o eficienta ridicata in tratarea starilor de depresie si anxietate.
Prin intermediul cabinetului nostru, poti beneficia de ajutorul psihoterapeuticonline, daca nu esti din Bucuresti. Ptr detalii, citeste articolul: http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/7-psihoterapie-online
Numai bine, draga Gynutza si succes!