.
In ultimii ani am avut mai multe probleme familiale, operatie pe coloana, divort, anul trecut cei din familie au avut probleme de sanatate, in timp f scurt , unul dupa altul....stres continuu.....in urma operatiei, operatie nereusita....nu am facut fata si mi-am dat demisia, asa ca am pierdut titularizarea si am luat-o de la inceput fiind nevoita sa dau mereu examen pt a prinde un post (mentionez ca lucrez ca , educatoare )am luat si note peste 7 numai ca, anul trecut, in momentul cand mi s-a inmanat subiectul , nu am reusit nc macar sa-l citesc...vedeam pete, ameteam simteam ca ma sufoc , imi venea sa vomit, practic am ridicat tonul la supraveghetorii care verificau buletinele si am cerut sa ies din examen fara ca macar sa citesc subiectele...Afara, o colega care iesise inaintea mea, mi-a spus subiectele iar eu i-am spus in mare ce ar fi tb sa scrie..A doua zi, am realizat ce am facut....Acum , peste o saptamana , am din nou concursul de titularizare...am invatat, dar in momentul in care vad ca am uitat ceva ma panichez...tremur, imi vajaie capul, ametesc si nu mai ma pot concentra deloc..uit si pana cum ma cheama..credeti-maSa fie de vina asa zisa menopauza ? stresul ? ce sa fac ? ce sa iau inainte de examen, va rog mult , ajutati-ma ! nu mai vreau sa ma fac de rusine si de acest examen depinde viitorul meu !Va multumesc !
Adauga raspuns
Raspunsuri (9)
Psih. Stefania Budacu
acum 6 ani
Buna ziua! Ai facut atac de panica pe fondul unei stari accentuate de anxietate. Cauta un psihoterapeut specializat in psihoterapie cognitiv-comportamentala - si poti reusi. Nu intra pe medicatie psihiatrica, fara sfatul unui specialist competent! Daca doresti sa mai vorbim, ma poti contacta la adresa de mail stef.budacu@ adresa_web_filtrata
Toate cele bune!
Raspunde
0
Advertisement
nuti_elen
acum 6 ani
Va multumesc ! Si totusi, ce calmant as putea lua inainte de examen ?
Raspunde
0

Psih. Gabriela Miu
acum 6 ani
Buna ziua, multiplele probleme prin care ati trecut se pare ca si-au lasat amprenta asupra calitatii vietii dumneavoastra. Din pacate nu prea exista tehnici pe care sa le puteti aplica sau sfaturi care sa va ajute sa scăpați rapid de anxietate si acest lucru sa fie si de durata. Solutia, cred eu, este sa căutați sa vorbiti cu un psihoterapeut si impreuna sa găsiți calea de ieșire din situatie (Singura este mai greu, daca nu imposibil). Acest demers insa este de durata si nicidecum usor insa va poate ajuta sa va îmbunătățiți calitatea vietii. Numai bine va doresc!