.
Salut,
Ma numesc Cosmin, am 23 ani si de doua luni am niste stari ciudate: dureri de cap, uneori sunt ca o presiune asupra capului, nas si urechi, e ca si cum as avea o banda de la ceafa spre partile laterale, alteori sunt ca niste arsuri sau piele de gaina, insotite de un tiuit un urechi. Aceste dureri de cap dureaza cateva zile (4-5 zile) cresc ca intensitate pe parcursul zilei, dimineata sunt doar niste furnicaturi insa pe parcursul zilei cresc in intensitate. Sunt momente cand nu ma pot concentra deloc la serviciu. Sunt programator, stau cel putin 8 ore pe zi in fata calculatorului.
Pe langa aceste dureri de cap am momente cand incepe sa bata inima foarte repede, cu un nod in gat si nu pot sa respir. Astfel de stari le am atat in timpul zilei, la serviciu dar si noaptea, ma trezesc din somn speriat cu batai de inima puternice, nod in gat si senzatia de sufocare. La inceput aceste palpitatii durau mai mult, insa acum m-am obisnuit cu ele si dureaza doar cateva minute.
Alte simptome care pot tine si toata ziua si nu ma lasa sa ma concentrez la ce am de facut: stare generala de rau si de greata, nod in gat, imi amorteste fata (in special gura si buzele), stari de neliniste si agitatie.
Am fost la medicina interna si doamna doctor mi-a dat niste vitamine si mi-a spus sa stau linistit ca aceste stari vor disparea. Insa au continuat sa apara si am fost trimis la cardiolog unde mi s-a spus ca totul este in regula la inima, am facut si analize la sange si tiroida si au iesit bune. La neurolog mi s-au dat niste antiinflamatoare pentru durerile de cap insa acestea nu au trecut. Am revenit si de data aceasta mi-au fost prescrise antidepresive (amitriptilina). Mi s-a spus ca starea mea e pe fond psihic si ca sufar de anxietate si atacuri de panica, dar as vrea sa exclud orice alta cauza inainte de a recurge la un astfel de tratament.
Credeti ca este cazul sa iau aceste medicamente? am inteles ca pot aparea reactii adverse si mi-e frica sa le iau. Nu mai suport aceste stari, nu am idee ce sa fac, nu mai pot face toate lucrurile pe care le faceam inainte. Multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (8)
FreeStyle11
acum 8 ani
Eu imi dau seama foarte bine dupa modul cum scri ca ai anxietate, fiind esti foarte disperat de ceva care tine numai de tine, iar tu practic intretii aceasta stare prin modul tau de a fi.Cu anxietatea e greu de luptat de unul singur, FARA notiunile necesare.Eu nu am cum sa te ajut de la distanta, nu sunt psiholog, insa un psiholog e cel mai bun pt tine, pt ca lucreaza direct pe tine si asa eficienta este mult mai mare, decat pe internet.Ai niste temeri, frustrari, fobii, nemultumiri, sau pur si simplu o stima si incredere de tine mult mai scazuta, iar pt asta trebuie psihoterapie.O sa te faci bine, dar fi ATENT, daca tu nu muncesti pt TINE, nimeni nu o va face, adica psihologul te ajuta, dar tu trebuie sa rezolvi problemele cu notiunile invatate de la el.TU iti controlezi mintea, tine MINTE asta.
Raspunde
0
Advertisement
ruxi_stan
acum 8 ani
Cosmin H , eu am posta cum pe acest site cum m-am tratat eu de anxietate cu toate simptomele ei,M-a tratat o terapeuta cu multe metode,MI le-a trimis pe email ,Restul am lucrat impreuna prin telefon .M-a sustinut energetic in zilele in care ma eliberam de cauzele anxietatii.Sub orice boala stau ascunse in subconstient rani sufletesti , de care poate nici nu-ti amintesti .Astea trebuiesc sterse din memorie si inlocuite cu imagini ale fiintei tale in care ai fost fericit, printr-o procedura nimita cod.Centrifuga ajuta la eliberarea lor a emotiilor .Autotratamentul echilibreaza fizic si mental .Am facut aceasta terapie 4 saptamani , plata accesibila oricui.Srie-mi la *** pe email sau mes sa-ti dau adresa terapeuteti in caz ca vrei sa scapi ,Si altii pot sa-mi scrie , le raspund .Va doresc tuturor sa fiti sanatosi!
Raspunde
0

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 8 ani
Draga Cosmin,
Anxietatea apare ca urmare a unor ganduri disfunctionale, ce nu pot fi controlate. Este de fapt un raspuns logic la o interpretare eronata a realitatii.
Atacul de panica apare brusc, ca o accelerare a anxietatii, insotit de manifestari psihosomatice.
E nevoie sa aflam factorii care au dus la declansarea acestor simptome, care pot fi recente, sau din perioada dezvoltarii psiho-afective.Deasemenea e posibil sa existe o vulnerabilitate crescuta in situatii de stres.
Ai nevoie de sprijinul unui psihoterapeut care sa te sprijine intr-un mod adecvat nevoilor tale individuale. Medicamentele te pot ajuta sa inlaturi aceste stari pentru o perioada scurta, dar nu rezolva problema.
Daca doresti, putem discuta intr-un cadru confidential.
Psih. Marina-Lucica Balea