.
buna la toata lumea,in urma unei relatii de lunga durata am aceeasi problema ca si voi...poate mai mare inca,totul a incepul cu 5 luni in urma ,primul atac de panica a fost ingrozitor,deodata a inceput batai foarte puternice a inimii ..tremur,frig respiratie ingreunata,(de abia daca mai reuseam sa trag aer),atunci mi-am vazut moartea in ochii mei,a fost groaznic
doua zile am respirat numai in punga,eram mai mult moarta decit vie,lipsa de aer si bataile inimii erau din ce in ce mai puternice,ameteli ,slabiciuni,dureri de inima,dureri de cap,teama de a muri era tiparita in mintea mea
timp de o luna seara de seara am fost numai la spitalul de urgenta ...faceam sute de cardiografii,si imi puneau Diazepam,nu simteam mare efect ...
am fost la cea mai buna clinica de cardiologie (am avut si aparat din ala care se poarta 24 de ore) era tot bn,am dat toate analizele posibile,am fost pe la cei mai buni medici si toti imi ziceau ca tot e bn,(numai eu simteam ca mor),de la cardio mi sa dat alprozolam,diazepam...si alte calmante care ma simteam mai rau de la ele,dupa vreo saptamina nu le mai luam nici pe una,durerile si sufocarile nu dispareau....aveam pe inima un ghem de foc ...(asa de tare ma frigea),viata mea a devenit un cosmar,zi de zi aceeasi durere,am incercat si eu sa fac un tratament cu spitalizare(la o clinica privata foste buna adika)...a fost si mai rau .....dupa 4 zile de toate medicamentele(magneziu adaptol.diazepam(CARE PROVOACA INDEPENDENTA)alprozolam,si AMITRIPTILIN care a 4 zi dupa spitalizare mam trezit la " de noapte si nu stiam pe ce lume sunt,am inceput a tremura si tipa..simteam ca inebunesc...a fost mai rau ca la primul atac de panica,m-au linistit cu nustiu ce injectie,a doua a 2 zi toata ziua a fost la fel,(eseam afara si nu realizam nimik din ce fac,ce vad...nimic(PARCA ERAM INTR-UN COSMAR FARA SFIRSIT) dupa care sa ii zik ''Doamna doctor vroia sa ma interneze intr-un spital de psihiatrie,si am refuzat toate medicamentele tot,o apropo in zilele de spitalizare a inceput sa am dureri foste mari de cap,si in regiunea spatelui,(parca imi fierbe singele in cap) care pina la spitalizare nu le aveam,ficatul si stomacul aceeasi prb,atacurile de panica sunt de citeva ori pe zi ...VIATA MEA E UN COSMAR....SUNT O LEGUMA,,,,NU POT FACE NIMIK...,am fost si la psiholog..nu prea multe rezultate....,va rog care au trecut prin asa stare si s-au vindecat dati-mi si mie vreun sfat,va ms din suflet,si sanatate la toata lumea
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)
yuri boyka
acum 9 ani
pt tine yanna.stiu pe cineva care te poate scapa de atacurile de panica pe care le ai.iti las mailu meu ***@yahoo.com.sa imi scrii ca sa vorbim
Raspunde
0
Advertisement

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 9 ani
Intr-adevar treci printr-o situatie delicata. In astfel de cazuri este bine sa ii asculti pe medici si sa iti invingi teama de spitalizare. Sanatatea merita acest efort.
Calmentele, anxioliticele sau antidepresvele au efect atata timp cat ti le administrezi. Ele sunt recomandate in faza in care simptomele de anxietate sunt foarte puternice si nu te mai poti concentra sau bucura de viata.
Ai nevoie si de psihoterapie cognitiv-comportamantala pentru a-ti rezolva problemele de anxietate, panica, sa inveti sa te desensibilizezi, sa nu iti mai amplifici starile de rau prin ganduri catastrofice, sa inveti sa te relaxezi, sa ramai calm cand te confrunti cu situatii mai dificele si sa iti canalizezi energia pentru a le rezolva.
Despre tulburarea de panica si beneficiile psihoterapiei te poti informa accesand urmatoarele link-uri:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/panica/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
Multa sanatate!
Psiholog Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro