.
De aproape 1 an de zile am o stare de oboseara,intepaturi in partea stanga sub coaste,respir foarte greu,ma sufoc prin somn,fac atacuri de panica chiar si de 2 3 ori pe zi.Mi am facut toata analizele si toate mi au iesit bine..
Adauga raspuns
Raspunsuri (20)
Sorin
acum 12 ani
Intepaturi in partea stanga sub coaste am si eu inca de pe la 7 ani (acum am 32). Am banuit inima. Am facut toate testele posibile si toti doctorii mi-a spus ca sunt nevralgii intercostale.
M-am obisnuit cu ele pentru ca am avut atatea in care sa nu mi se intample nimic (inafara faptului ca stau 2-3 secunde fara sa respir).
Intre timp m-am lasat de fumat. Mi se pare ca sunt chiar un pic mai rare. Iarasi - am observat ca putina miscare ajuta. In legatura cu atacurile de panica - eu am avut la inceput - o forma usoara. Nu stiu daca si la dvs. sunt din aceeasi cauza, dar rocomandarea mea este sa nu va mai stresati cu asta asa mult mai ales daca v-ati facut toate testele (ecografie, ekg, etc.)
Sanatate!
Raspunde
0
Advertisement
iuliana
acum 12 ani
mergi la un psihiatru bun, pentru ca atacurile de panica duc la depresie si vezi daca mai e cazul sa mergi si la un cardiolog.
eu am fost doar la psihiatru si e ok, numai ca tratamentul e pe un an de zile .
sanatate !!!
Raspunde
0
Nirolf
acum 12 ani
Stress, oboseala, poluare, tutun. Modificati-va un pic regimul de viata si atunci se va modifica si starea de sanatate.
Raspunde
0
gabriela
acum 12 ani
problema Atacului de panica am avut-o cred ca mai bine de un an in urma unui soc emational puternic .mergeam in fiecare luna la urgente.salvarea mi-a venit de la o prietena care trecuse si ea prin asa ceva si multi spune-au ca e "bonlav inchipuit" am urmat un tratament Natural si de jum.de an nu mai am probleme.eu sunt din Bacau daca te intereseaza ai mailul meu [email protected] iti doresc
Raspunde
0

Psih. Irina Paraschiv
acum 12 ani
Buna ziua,
In conditiile in care ati mers la medic si v-ati facut toate analizele, atunci cauza atacurior de panica este psihologica.
Va sfatuiesc sa mergeti la un psihoterapeut care va discuta cu dvs si va afla cauzele acestor manifestari.
Mai mult, va lucra cu dvs tehnici specifice care sa rareasca aparitia atacurilor de panica, pentru ca in cele din urma acestea sa dispara.
Terapia cognitiv comportamentala s-a dovedit a fi foarte eficienta in tratarea atacurilor de panica.
Va sfatuiesc sa nu amanati consultul psiholog deoarece o frecventa de 2-3 ori pe zi pt stari de panica poate avea implicatii mai mari pe perioade lunga de timp, inclusiv oboseala pe care o simtiti sau depresie.
In speranta ca v-am putut fi de ajutor,
Irina Paraschiv
Consilier si psihoterapeut
LifeMap Consiliere si Psihoterapie
[email protected]
0744 239 470