.
Buna ziua ,am fost diagnosticat cu atac de panica ,am facut ekg si cardiograma si inima e perfect sanatoasa ,merg la psiholog dar as vrea sa va spun ca am apasari in piept si si simt ca am tensiunea mare,am fost intr o seara la camera de garda si mi s a facut ekg si mi s a masurat tensiunea pe loc am facut si analize de sange si urina pe loc si totul e bine ,eu nu prea cred ca am avut atac de panica deoarece eu simt aceste simptome dupa un efort mare ,le mai simt si dupa masturbare am 15 si nu ma masturbez des ba chiar dupa ce am in ceput sa ma simt rau deloc nu m am masturbat ,inainte sa apara intepaturile si amortelile pe mana stanga dupa masturbare simteam tensiunea mare si tremura putin ,cand eram mic ma masturbam mai des,ce sa fie ?mi e frica de infract dar nu fumez nu beau si nu am diabet nu sunt obez si as vrea sa va intreb daca masturbarea ar fi o cauza va rog sa ma ajutati !
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu
acum 7 ani
Buna seara, tinerete! Din ceea ce descrii, si daca analizele respective au fost facute corect (ar mai trebui facute cateva, pentru siguranta, dar:) este atac de panica. Mergi, deci, la psiholog... De cat timp? Cum si cine a ales psihologul, tu sau parintii? A fost recomandat? Ce zice psihologul despre masturbare si frecventa acestui comportament? Ai sesizat schimbari in bine de cand mergi la psiholog, ai invatat ceva ce sa te ajute, real? Contacteaza-ma (tu si/sau parintii tai la adresa de mail stef.budacu@ adresa_web_filtrata , fiindca am intrebari de pus, si raspunsuri de primit. Ca sa fii linistit: nu e de la masturbare...